Boşanmalımıyım?

Merhaba arkadaşlar, ben Hülya.
şu an 3 senedir evliyim ve 3 aylık oğlum var. Doğumdan sonra ilişkimiz cok kötüye gitmeye başladı. Eşim beni anlamiyor, yorulduğum zamanlar anneliğime laf ediyor ve sürekli birşeyleri yüzüme vuruyor. Babam zamaninda evlenmeden önce benim icin hic bir şey yapmadı. Hatta kaynanamdan borç aldı be geti vermedi. Artik kavgalarimiz o kadar çizmeyi aştı ki beni gecen hafta ‘babam’ teslim etmeye bile kalkti. Ben cok travmalar icinde büyüdüm, cok şeye gögüs germiş bir insanım. Hem travmatik doğum süreci gecirdim hemde daha sonra hastanede yatmak zorunda kaldim. Şu an hem calisiyorum, evime bakiyorum hemde yavruma bakiyorum ama eşim bana yardim etmiyor ve yorulduğumda buna laf ediyor. Çoçuğu uyutuyım diyor sonra cocuk agladigi halde cikip sigara iciyor. Artik cok yoruldum, bana bu evden sen gidersin, siz birsey yapmadiniz bu ev icin. Senin baban böyle söyle diye diye iyicene piskolojik siddet görmeye basladim. Ayrilmak istiyorum ama o evden gitmek istemiyor, ben gidemiyorum cünkü babamin evinde kalacak yerim yok kücük bebekle. Sürekli diken üstünde korku icinde yasiyorum. Neyapmam lazim artik

Boşanmalımıyım?
Cevapla