Gizli Üye(30-35)+1 yılSabah akşam dans, halay Tey Tey Tey
Aşkım yatağa gelsene aloooooooooo
Aşkım bugün evde mi kalsak
Rengarenk evimizde rengarenk köşelerde rengarenk hatunumla 😂😂😂😂16 Yorumla- +1 yıl
Bu nasıl yorum laa 🤣 elbisen yırtıla emiii 🤣
Cevap sahibi+1 yılAaa evet yırtar yırtar dururuzz 😂😂
- +1 yıl
Bak bak laflara bak sen 😂 sende az hınzır değilsin hee 🤣
Cevap sahibi+1 yılAhh değilim tabi şey mor renkli taytin var miiiiii😍😍😍
- +1 yıl
Yok hiçte mor renk tayt sevmem
Cevap sahibi+1 yılBaşka renkler de oluuuuuuur 😍😍😂😂😂
En İyi Cevaplar
Sene 2023 not düşün nasıl geçineceğim herşeyi tam olarak düşünüp yapabilecek miyim eksiğim fazlam ne olacak evlilik zor iş evlenmek için evlenmemek lazım sevgili olmak gibi bir şey zaten değil yazarken bile çok fazla şey aklıma geliyor heralde takıntılıyım yazmaktan yoruldum 🤣
00 Yorumla
+1 yılStresliyken umutsuz kalmışken eşin aklına gelip tekrar hayata tutunmak... derdin olunca çaresiz olunca eşine sarılmak berber birbirimize destek olmak... beraber üzülmek beraber gülmek vs. vs. bilmiyorum belki de boş umuttur benimki
17 Yorumla- +1 yıl
Ya bunlar çok güzel hayeller ve çok normal istekler fakat bazen hayellerde kalabiliyor bu istediklerin çünkü bunları yaşamak karşınızdaki insanla aranindaki uyuma bağlı belki daha fazlasını da yaşayabilirsin evlilik birazda şans işi çünkü çok iyi tanıyorum dediğin kişi bile seni yanıltabilir. Oyuzden rabbim en güzelini değil en hayırlısını çıkarsın karşına inşallah 🙏
- +1 yıl
Amin inşallah teşekkür ederim. Bakalım zaman ne gösterecek ileride bizi ne bekliyor...
- +1 yıl
3 günlük dünya için ne çok düşünüp strese giriyoruz yaa 🙃 25 yaşındayım yoruldum kankaa yoruldum bu ülke ekonomisinden tut işte özel şirkette çalışıyorum acaba işten çıkartırlar mı? Hep bir belirsizlik ülkesi olduk bu belirsizlik beni mahvediyor
- +1 yıl
Kesinlikle öyle ana bu gülüm hepimizin için geçerli trafiği ayrı dert , ekonimisi , kalabalığı her şey bu umutsuzluklar içinde kendimize azda olsa bir mutluluk kapısı arıyoruz işte
- +1 yıl
En güzeli bugünü yaşamak ve bugünün keyfini çıkarmak ömür bitiyor ve giden zaman geri gelmiyor maalesef
- +1 yıl
Hayırlısı diyelim :) eig için teşekkürlerr
- +1 yıl
Ah canim. benim hayal aleminde mi yasiyosun sen
+1 yılKalan ömrünü yarı açık cezaevinde geçirmek.
14 Yorumla- +1 yıl
Peki sana bunu düşündüren şey nedir tam olarak genç adam
- +1 yıl
15 senedir içinde bulunduğum evlilik ve burada bulunduğum yaklaşık 12 senede gördüğüm ve konuştuğum onbinlerce evli insan.
- +1 yıl
Çok haklısın gerçekten hayatımız sahte insanlarla dolu
- +1 yıl
Sana helal olsun 🤣🤣🤣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılGenelde ayrılık geliyor
00 Yorumla
+1 yılBedava seks diye geliyor ama evlilik en pahalı sekstir 😂
31 Yorumla- +1 yıl
Yani daha pahalı ama daha sağlıklı ve düzenli diyelim biz ona Ertuğrul
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılEmin değilim; ama ihtimaller içinde bir ihtimal gibi.
Ya da tombala gibi olmalı. İyi de çıkabilir kötü de 😃13 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle deliğganli gercekten tam bir kumar işi ne çıkarsa bahtina belki üç beş yıl sevgili olarak çok iyi anlaştığı birisiyle evliliği sürdüremeyebilirsin ya da çok iyi tanıyorum ben bunu çok seviyorum dediğin kişi seni yanıltabilir oyuzden rabbim karşına en güzelini değil en hayırlısını çıkarsın inşallah 🙏
- +1 yıl
Çok doğru abla, çok haklısın,
Umarız 😊 - +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılYemek yapma meselesi, her gün ne yemek yapacağım telaşı korkutuyor beni
22 Yorumla- +1 yıl
Dışardan söylersin kız
- +1 yıl
@kedimbenveyatagim_ merak etmeyin simdi size öyle geliyor başınıza gelince hiç öyle olmaz çünkü insan hangi kalıba girerse ona uyum sağlıyor sabah kafanda ne yapacağını tasarlarsin akşamda yaparsın hiç te zorluk çekmezsin güzellik 🌺🌿🌺🌿
- Aşk İlişkileri konusunda 902 cevap paylaştı.
+1 yılGörsele kısmende olsa katıldığımı ifade ediyorum :)
110 Yorumla- +1 yıl
Yani biraz öyle oluyor evliliğin zor yanı aslında o uyumu yakalayamamaktan kaynaklanıyor eğer ortak paylaşım alanlarınız olursa evlilik güzel olur eğer farklı kidiliklere zevklere sahip olursanız ozaman evlilik insana gerçekten ağır gelir
- +1 yıl
Sor bakalım annene neşeli gelin severmi? 🤣🤣
- +1 yıl
Benim sevdiğimi oda severdi.. Senide severdi.
- +1 yıl
Nerden biliyorsun bunu
- +1 yıl
Benim kocam beni seviyordu ama anası sevmedi mesela
- +1 yıl
Severdi severdi eminim. Senin cadaloz kaynanan gibi değildi o.
- +1 yıl
Her kaynana öyle olmuyor zaten bu birazda şans işi ne değerli Kaynanalar var
- +1 yıl
Yaa çok ponçik degilmiyim ama 😂
- +1 yıl
Ya bi dur ben seveyim seni allam kıskandım ha.. Ne seviyorsun kendini :P
- +1 yıl
TM piki sustum
+1 yılMücadele ederken yorulduğun zaman gönlü, gönlüne denk bir insanda huzur bulmak.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel bir hayel bu gerçekten birisinin gönlünde dinlenmek... her şey gönlünce olsun inşallah genç adam 🙏 rabbim en güzelini değil en hayırlısını çıkarsın karşına 🙋🙋
+1 yılAnlaşabildiğin insanla olursa cenneti yaşayabileceğini düşündürüyor.
15 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle anlaşamadığın birisi olursa ya da ailesi vok müdahale ederse evine crhennrmi yaşar gibi olursun
- +1 yıl
Zaten durumları kontrol altına alamayan bireylerin evlenmesi başlı başına sıkıntı böyle olunca evlilik kötü kurum olarak lanse edilebiliyor
- +1 yıl
Kesinlikle öyle oysaki evlilik gercrkten çok güzeldir düzenli bir hayatın evde bekleyen sevdiklerin olur hele birde çocuğun olursa cennet ayagina gelmiş olur
- +1 yıl
Evet buna katılıyorum
- +1 yıl
🙋🙋
+1 yılSevdiğim kadınla sıcak mutluluk dolu bir hayat diye düşünüyorum
16 Yorumla- +1 yıl
Genelde herkes öyle düşünür zaten ama bazen o düşünceler hayellerde kalabiliyor... her şey gönlünce olsun inşallah genç adam 🙏 rabbim en güzelini değil en hayırlısını çıkarsın karşına
- +1 yıl
sağolasın valla benim evliliğim fena eğlenceli ve heyecan dolu geçerdi 😂 tatiller , gezmeler , özellikle +18 konusunda sonuçta özgür oluyosunuz rahat rahat farklı farklı yaşayabiliyosun evliliğin iyi yönlerini değerlendirebilmek lazımmm
- +1 yıl
ama çoğu kişi boş yaşıyor evliliği sürekli evde , arkadaş gibi heyecansız hiç benlik değil
- +1 yıl
İlk yıllar o heyecan oluyor evet ama sonra siradanlasiyor her şey özellikle çoluk çocuk olunca çok farklı bir boyut kazanıyor o özgürlük rahatlık bitiyor daha dikkatli konudnan davranmsn hareket etmen gerekiyor buda evlilikteki heyecanı bitiriyor sen şimdi yaşamadığn için seadece hayalini kuruyorsun ama biz yaşadığımız ve gördüğümüz için sana diyorum ki öyle olmuyor maajesef
- +1 yıl
yani sıradanlaşma illaki olur ama bunu yenmekte bizim elimizde bence , farklı yeni yerlere gidilir , farklı şeyler yapılır illaki bir farklılık bulunur bu biraz erkekte bitiyor erkeğin bunları üretmesi lazım
- +1 yıl
hayal kurmak değil sevgililerim oldu çokta güzel film gibi şeyler yaşadığımızda oldu bu k/)
+1 yılSen insanın hayatında olucanda insan sürünücek öyle mi itraz ediyoum hakim hanım
14 Yorumla- +1 yıl
Bak şimdi böyle dedin gönlümü çaldın hınzır şey seni 🤣
- +1 yıl
Girdiğim bahçeye çiçek açtırırım 🤣 baktığım gözlere ışık saçtırırım 🤣
- +1 yıl
Çalarım bana buralarda kazanova digi derler 😎
Açtır kız açtır bahçelerim çiçek dolu olu versin - +1 yıl
TM pikii 😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayal ettiğim mutlu bir aile profili ama gerçekler saç baş bağırış
14 Yorumla- +1 yıl
Ya o her evlilik için değişiyor tabiki günümüz şartları genel olarak geçimsiz
huzursuz mutsuz aile profili çiziliyor - +1 yıl
Bazen de aynı evde iki yabancı insan gibi yaşayan birbirinden habersiz çiftler evlilikleri kağıt uzerinden ibaret kalabiliyor
- +1 yıl
İlerlemez o evlilikler aldatmalar olur
- +1 yıl
Aynen öyle oluyor ya aldatma ile sonuçlanıyor ya da ayrılıkla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılErkek ailesine hizmetçilik.
Memnun edememe
Bol dedikodu
Çekememezlik.
Gelin ağzıyla kuş tutsa hep kötüdür.10 Yorumla
+1 yılKurulu düzen, düzenli derli toplu hayat, kendinden başka eşi düşünme bencilliğe son masraflar 4 e katlanır
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılİyi bir kocayla yapıldıysa keyif kötü bir kocayla yapıldıysa zulümdür 😃
10 Yorumla Açılmamış kutu, icinden hersey çıkabilir. Kisinin kaderi ve kismetiyle alakali. Benim aklima ilk gelen sey sıcak bir yuva ama evliliği sıcacık olan kac cift vardir bilinmez.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Evlilik aşkın vücut bulmuş şeklidir hergun hayal ettiğin zevkle yiyeceğin yiyeceğin yatağında altın tepside sunulduğu güzelliktir yemesinede doyum olmaz ama dikeni olur mu acaba
00 YorumlaBenim aklıma ilk olarak evden ayrılmak özgür olmak geliyor. Ardından da seks. O da önemli sonuçta bdjdkdkl
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Evlilik güzel şey
15 Yorumla- +1 yıl
Evlilik güzeldir eğer evlenen sen değilsen 🙋
- +1 yıl
Ozaman mutluluğun huzurun daim olsun inşallah 🙏
- +1 yıl
🙋🙋
Aşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. Aklıma hiç bir şey gelmedi çok ilginç
110 Yorumla- +1 yıl
Yaa senin o aklını başından alırım 🤣🤣
- +1 yıl
Sor bakiyimm annene neşeli gelin severmi? 😂😂
- +1 yıl
O zaman sen al beni kaçırma 😂 girdiğim bahçeye çiçek açtırırım 🤣 baktığım gözlere ışık saçtırırım 🤣
- +1 yıl
Ata ne gerek var laa 😂 al kucakla götür 😂
- +1 yıl
Taze ekmek olsun 😂 yolada ben yolluk birşeyler hazirliyim yorulunca mola veririz birşeyler yeriz yiğidimm 😂😂 yaa nolur heyecanımı mazur görün 😂 ilk defa kaçırılıyorum da 😂
+1 yılBirliktelik, sarılıp uyumak, sabah koklayarak uyanmak, alnından öpmek.
10 Yorumla
+1 yılSorumluluk, evlilik herkesin de bildiği üzere kolay " bişi" değil, eşlerin birbirleri üzerinde hakları vardır, bunu bilerekten kişiler evlenmeli, onun dışında sonu hüsran olan ilişkiler ve var ise darmadağın bir çocuk kalıyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Karışık duygular 😵💫
123 Yorumla- +1 yıl
Çok mu karışık
- +1 yıl
Neden peki kafanı karistiran şey tam olarak nedir
- +1 yıl
Ben sana tecrübeli bir insan olarak bu konuda yardımcı olayım
- +1 yıl
Ama şöyle yap en büyük sorundan başla birde birşeyi çok düşünmek sana bir şey kazandirnaz soruna değil çözüme odaklan yoksaki o karmaşanin içinde kaybolur gidersin. Hem bedenen hem ruhen çökersin
- +1 yıl
Yaa hep öyle sorular da olmuyor
- +1 yıl
Bazen ciddi sorularda sormak gerekiyor
- +1 yıl
Aynen bende yorumlarda çok eğleniyordum birde çoğu sorum ucu azık sorular oluyor ne tarafa çekersen oraya gidiyor 🤣🤣 buda eğlenceli yorumlar olmasına sebeb oluyor
- +1 yıl
🤣🤣 hala ona uygun bir yorum olursa söylüyorum bunu beni tanıyanlar uzun zamandır mizah olduğunu anlıyor ama o gün ilk defa yoruma geken bir insan bunu farklı değerlendirebiliyor
- +1 yıl
Beni tanıyan kişi mizah olduğunu bildiği için ona uygun yorum yapıyor birlikte eğlenip gülüyoruz tadında bırakıyoruz
- +1 yıl
Mesela bunu bilmeyen adam farklı şeylere çekiyor ya da kendine bir pay çıkartıyor bakiyorum bana sekul şukul yapıyorsa adama diyorum birazdaha konuşursan seni inletirim 🤣 ya da birazdaha konuşursan seni ısırmak zorunda kalıcam diyorum 🤣
- +1 yıl
😂😂 inletirim hiç sağım solum belli olmaz 😂
- +1 yıl
İnleyen nağneler ruhumu sardı 😂😂
- +1 yıl
Bende bana inaniyorum 😂
+1 yılBam bam bam 💥 gelmiyor 🙃
10 Yorumla
+1 yılGarip korkulu anlar ve arada sevişmeler
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılDüzenli yaşam :)
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılcehennem hayatının fragmanı
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 900 cevap paylaştı.
+1 yılEsaret ve kişisel hapishane diyebilirim.
10 Yorumla
+1 yılDiyorum ki, @r_engarenkyollar ile evlensem ne guzel olur😉 ve aklima gelen sen...
03 Yorumla- +1 yıl
Bul beni 🤣🤣
- +1 yıl
Hep ariyorum ama yoksun 😉
- +1 yıl
Alla alla nerde olabilirim ki 🤣🤣 gardrobun içine baktın mı peki 🤣🤣
Masraf.
12 Yorumla- +1 yıl
Hayel gücüne hayran kaldım 😂 ilk aklina gelen masraf mı oldu
+1 yılHanım Köylü olmak diyebiliriz efendim.
16 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 evet birazda öyle oluyor gerçekten
- +1 yıl
Hanım Köyün Muhtarı benim bizzat
- +1 yıl
Ama sana muhtarlık ta çok güzel yakışacak
- +1 yıl
artık muhtarlar yakışıklı olucak benden sonra🤏😎
- +1 yıl
Kesinlikle öyle genç adam 👍👍👍
- +1 yıl
Evet Hanımefendi😊
+1 yılBaskı geldi yaa.
13 Yorumla- +1 yıl
Neden ilk aklına bu geldi peki güzellik 🌺
- +1 yıl
Evlilikten bunaldım sanırım 😶
- +1 yıl
Doğrudur evlilik birazda özgürlüğün bitmesi anlamına geliyor birde sosyal hayatın yoksa daha zor olur
Hahaaa çok doğru 😃
11 Yorumla- +1 yıl
Evlilik çok güzeldir evlenen sen değilsen 😂😂
+1 yılÇocuk yapmak 🤓
112 Yorumla- +1 yıl
Evliliğin sanırım en güzel yanı bu çocuk yapmak , insana karsiliksiz vereceğin tek sevgi evlat sevgisidir biranda herşeyin değişir düşüncelerin hayatın , hayellerin çünkü hep kendinden önce onu düşünürsün
- +1 yıl
Çocuk yapma eylemi de oldukça heyecanlı 😃 ayrıca birinin bana baba demesi, bana güvenmesi, onunla uyumak herkesin istediği bir his bence.
- +1 yıl
Kesinlikle öyle inşallah bir gün bu duyguyu tatmak nasip olur 🙏
- +1 yıl
17 gün sonra amin inşallah diyorum 😃
- +1 yıl
Ya çok özür dilerim ama şimdi gördüm oyuzden cevap verdim
- +1 yıl
Böyle kuru kuruya özür olmaz 😃 😃
- +1 yıl
Birde ben günde 3 4 tane soru soruyorum yüzlerce bildirim yorum aldığım için gelen yorumları bazen tskip edemiyorum çünkü sürekli bildirim geliyor
- +1 yıl
Senin artık kurumsallaşman şart oldu demedi deme
- +1 yıl
Nasıl yani 😂
- +1 yıl
Artık ekip kurman şart oldu. Yorumlara bir ekip bakacak, bir ekip soruları soracak, başka bir ekip mesajları kontrol edecek. Koordineli olman lazım böyle.
- +1 yıl
Bencede mantıklı 🤣🤣
- +1 yıl
Tabi şimdi bu ekibe de bir genel müdür lazım 😎 huzurlu renkli birisi lazım 💪
+1 yılle pompa el pompe de pompei
18 Yorumla- +1 yıl
Bu nasıl yorum laa 🤣 kafasını fermuara sıkıştırırsın inşallah 🤣🤣
- +1 yıl
öyle beddua mı olur yaaa çok acıyo öyle :)
- +1 yıl
Çok güzel beddua değil mi ama 🤣
- +1 yıl
deme öyle deme lazım olur falan :)
- +1 yıl
Bana faydası yoksa derim 🤣🤣
- +1 yıl
belki olur :D
- +1 yıl
Ya olmazsa 😂😂
- +1 yıl
görsen böyle demezdin :DD
- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılMeyvem oğlum❤️
14 Yorumla- +1 yıl
Oyyy maşallah rabbim hayırlı uzun ömürler versin inşallah 🙏 eksikliklerini göstermesin
- +1 yıl
Seninkileriinde
- +1 yıl
Amin gülüm cimlemizin inşallah 🙏🥰
- +1 yıl
İyi bak semtine😉
+1 yılmahkumiyet 😀
138 Yorumla- +1 yıl
Hoş geldin evimin direği 🤣
- +1 yıl
hoş bulduk sultanım 😀😀
- +1 yıl
Ne zamandir konuşamadık nasılsın
- +1 yıl
iyiyim tskler seni sormalı
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim iyiyim biraz rahatsızdim buraya da pek giremedim şimdi daha iyiyim çok şükür
- +1 yıl
çok geçmiş olsunn
- +1 yıl
Sağol gülüm teşekkür ederim
- +1 yıl
Yaa Ertuğrul senin hasretinden yataklara düştüm 🤣 perişan oldum
- +1 yıl
ooyyy oyyy 😀😀
- +1 yıl
Hani sen doktorumdun insan bir gelir de muane eder zalımmmm 🤣🤣
- +1 yıl
bileydim o yatağa uçardım😀😀
- +1 yıl
Uçma normal kapıdan gel
- +1 yıl
Ben hasta oluyum yataklara düşeyim sen burada milletle fingirdeş yıkıldım şu an
- +1 yıl
😂😂😂 kürü iftira 😂😂
- +1 yıl
Ozaman ben neden senin adkindan hasta oldum peki
- +1 yıl
Yoksa hayatında başka birimi var 😂😂
- +1 yıl
aşkım adamı hasta eder koynuma iyi olursun 😀😀😀
- +1 yıl
Yaa evimin direği yorum yazmış 😂
- +1 yıl
Daha benim hasta olduğumdan yattigindan haberin yok
- +1 yıl
insan bi haber verir 😂😂
- +1 yıl
Zalımmm senin eşin sevgilinin sesi çıkmasa sen haber mi beklersin yoksa yazar aramisin zalim
- +1 yıl
ulaşımı kesmişsin hatun 😂😂😂
- +1 yıl
Şimdi nasıl yazdın ya zalim kesmişsem
- +1 yıl
Demek ki ben hafta soru sormasam bana ulasamayacaksin
- +1 yıl
Arayan bulur sayın hocam
- +1 yıl
yollar açık olsa ulaşırız hanfendi😂😂😂
- +1 yıl
Cenazeye yetisirsin artik
- +1 yıl
Bu hızla
- +1 yıl
Allah göstermesin lann yetişirim sana
- +1 yıl
TM piki
- +1 yıl
Ertuğrul
- +1 yıl
efendim sultanım🌷
- +1 yıl
Sor bakalım annene neşeli gelin severmi? 😂😂
- +1 yıl
severiz sultanım 😂😂
- +1 yıl
He iyi ozaman sen al beni kaçırma 😂 eviniz şenlenir valla 😂
- +1 yıl
tamam seni kaçırayım ama bizim eve 😂😂
- +1 yıl
Zalim başka nereye kaciracaktın ya 😂 Türk filmlerindeki gibi dağa kaçıracak değilsin yaa 🤣
- +1 yıl
güzel fikir dağ evide olur 😂😂😂
+1 yılAklıma ilk gelen seks oluyor
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı.
+1 yılseks sfsdfds
16 Yorumla- +1 yıl
Sana bir sır veriyim mi asıl cinsellikte aç olan insanlar evlilierdir 🤣 özellikle de belli bir yıl geçmişse
- +1 yıl
Umarım evli değilsindir knka sfdsfds
- +1 yıl
Eşimden ayrıyim ben gülüm 2 çocuk annesiyim çocuklarımla birlikte yaşıyorum
- +1 yıl
Biz o defterleri kapattık artık
- +1 yıl
2 Çocuk bu yaşta helal olsun valla :D İsteksiz durmak mesele sdfsdfd
- +1 yıl
🙋🙋
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Arkadaşlık ve ebeveyn olma hali
00 Yorumla
+1 yılHüsran
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 407 cevap paylaştı. seks
14 Yorumla- +1 yıl
Ooo deliğganli döktürmüşsün 🤣
- +1 yıl
Zaten direk söylemişsin 🤣 hem düm dük
Çocuk yapmak
10 Yorumla
+1 yılSevgilim geliyo aklıma
10 Yorumla
+1 yılevlenmeyin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılaile olmak
10 Yorumla
+1 yılSeks dolu günler
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Çocuk 😄
10 Yorumla
+1 yılYatak odası
15 Yorumla- +1 yıl
Neden mutfak salon balkon değilde yatak odası zalımmm 🤣 evlilik yatak odasından ibaret mi 🤣
- +1 yıl
şu an buraya yazamam anlayın beni :) özelden mesaj atma şansın varsa ordan söylerim :)
- +1 yıl
Yaaa senin canını yiyerem haa 🤣🤣
- +1 yıl
🙈🙊🙊 yaaa
- +1 yıl
@r_engarenkyollar yaz bekliyorum 🙈🙊
+1 yılHerşeyin bitmesi
113 Yorumla- +1 yıl
Herşeyden kastın nedir peki
- +1 yıl
Şimdi buradan anlatilmaz ve bunu en iyi sen bilirsin
- +1 yıl
Yağmurlu bir günde görmüştüm seni 🖤 🤍üstünde çubuklu formalar vardı 🖤 biranda vuruldum aşık oldum ben 🖤 hayatın anlamı i siyah beyazdı 🖤🤍🖤
- +1 yıl
Yaşamla ölümü ayıran çizgi siyahla beyazı ayıramaz ki her yolun sonunda ölüm olsa da sevenleri kimse ayiramazki😉
- +1 yıl
bir şey sora bilir miyim
- +1 yıl
Tabiki buyrun
- +1 yıl
Buyura miyorum 🙈🤣
- +1 yıl
Niye ki
- +1 yıl
Burdan yazamam
- +1 yıl
Başka nerden yszacan yaa zalımmm 🤣🤣
- +1 yıl
Zalım sen mi ben mi 🙈🤣
- +1 yıl
Aşk olsun ne zalimliğimi gördün
- +1 yıl
Eziyet çektiriyorsun bana
Gizli Üye(25-29)+1 yılSıkıcı ev hayatı ve ilgisi azalmış erkek
00 Yorumla
+1 yılMemeler. 😂
14 Yorumla- +1 yıl
Evlilik sana göre memrden ibaret mi seksi modetör 😂😂
- +1 yıl
Keşke sen plastik cerrahi filan olsaydın 😂
- +1 yıl
O zaman memelerden bıkardım hayır bu tutku benimle mezara gidecek. 😂
- +1 yıl
Evlilik memeden ibaret değil tabi ki ama, MEME! 🤤
+1 yılHapishane
10 YorumlaAllah korusun
11 Yorumla- +1 yıl
Neden n
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılSeks 😁
00 Yorumla
+1 yılKısıtlama ve cinsellik 😬
00 Yorumla
+1 yılCan sıkıntısı 😂
10 YorumlaFanteziler
10 Yorumla
+1 yılHergün seks
00 Yorumla
+1 yılÇoluk çocuk 😄
00 Yorumla
+1 yılGece yalnız uyumamak
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 