Hoşlandığım çocukla ilgili (platonik) elimde olmadan onu kırcak şeyler yaptım yani öyle hissettirdim. Ama onun da bana karşı saçma sapan hareketleri oldu ben ona rağmen sabırlı kaldım ve ona her zaman sevdiğimi göstermek için uğraştım ve bu arada biraz saçmaladım. Bu yüzden onu kazanmadan kaybettim sanırım ve beni arkadaşlıktan çıkardı yani daha sonra istekte attım mesaj da attım hislerimi açıklamaya karar vermiştim bunun öncesinde ekliyken yapamamıştım çünkü çok utangaç bi insanım onunla sürekli karşılaşıyoruz ve o zaman da heyecandan yüzüne bile bakamıyorum bazen çünkü bakınca kalbim yerinden çıkacak gibi oluyordu.
Şimdi bende bi arkadaşının arkadaşı ekle 3-4 aydır. Hoşlandığım çocuğun arkadaşlarıyla bağlantısı olduğunu biliyorum yani onlarla ilgili bu çocuğun beni eklemesi. Şimdi instagrama bi hikaye atıp sadece o arkadaşlarına açık yapıp hoşlandığım çocuğun baş harfiyle bi fotoğraf buldum onun arkasina da bir şarkı koyup gönderme yapmak istiyorum. Onu hala sevdiğimi belirtmek için. Bu ne kadar etkili olur, lütfen bana fikir verirseniz çok mutlu olurum? 😢😔
Şimdi bende bi arkadaşının arkadaşı ekle 3-4 aydır. Hoşlandığım çocuğun arkadaşlarıyla bağlantısı olduğunu biliyorum yani onlarla ilgili bu çocuğun beni eklemesi. Şimdi instagrama bi hikaye atıp sadece o arkadaşlarına açık yapıp hoşlandığım çocuğun baş harfiyle bi fotoğraf buldum onun arkasina da bir şarkı koyup gönderme yapmak istiyorum. Onu hala sevdiğimi belirtmek için. Bu ne kadar etkili olur, lütfen bana fikir verirseniz çok mutlu olurum? 😢😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bu ne ya 😄beyin yakan taktikler resmeen 😄 hadi utangacsin konusamiyon iki satir meesaj atsana kardesim.
Attım kardeşim baktı mı demiyorsun
Okumadınız mı yazıyı
Bi okuyabilir misiniz acaba başka bir fikir veremez misiniz bana fikre ihtiyacım var da lütfen
Okuyana kadar sabret
Mesajı gerı çektim 3 gün kadar bekletmiştim zaten görse görürdü
Yani senin attigin mesaji o kisi okuyana kadar sabret
Bi kere vermedi diye mesaj bidaha vermez diye düşünmüştüm
O zaman salla gitsin
Kesin okumuştur cunku uc günde
Mesaja cevap vermeyen adama başkasının gördüğü hikayeyi mi göndereceksin boş işler bu işler
Ya şu an çok değişken bi insan olarak gözüküyorum gözünde ilk baş çok güzeldi bakıştık gülüştük uzaktan uzağa ama sonra beni denemiş arkadaşları falan onların isteklerini falan kabul ettim istek atmışlardı ondan hoşlanmadığımı ona karşı bir şeyler hissetmediğimi düşünüyor onunla oynadığımı falan
Yani o düşüncesini değiştirmek istiyorum yani hoşlandığımı bilse hala
Sen herkesin isteğini kabul etmişsin ne yapacak çocuk okeye dördüncü mü olacak
Yani başkası dediğin arkadaşının arkadaşı o çocuktan da arkadaşı
Senden uzak durmak lazım
Ben ondan haber almak için kabul etmiştim bilmiyordum ki zaten eklemeden önce ne için olduğunu gerçekten bu konulardan hiç anlamıyorum ilk defa böyle birine karşı platonik oldum zaten hislerimi açamadan kaldı
Ya ne alakası var
Çünkü kendisi pek fotoğraf paylaşmayan biri arkadaşları hep paylaşıyordu onla fotoğraf
Ben bile inanmadim.
Neyi anlamadınız anlamadım
Ben sadece ona karşı hala hislerimin olduğunu bilsin istiyorum o kadar yani ben bana adım atsın da demiyorum
Yani aklımda kalbimde o var çünkü sadece
Direk açıl ona
Yapamam reddediyor
Mahçubum ona karşı küçük hatalarım oldu
İstemeden saçmaladım
Hım o zaman işin zor kovala yakalarsın
Dediğim şeyi yapsam etkili olur mu
Ne yapacaksın
Maalesef öyle bi durumda olamıyor yani aynı sokaktayız sürekli karşılaşıyoruz ama
Okumadınız mı sorduğum soruyu okursanız daha iyi olur
Bence sen onunla karşılaştığı. Da yüz verme yüzünü başka yere çevir
Biraz ağır ol o peşin de gelir
Soruyu okudunuz mu peki yani gerçekten kafamda o fikir var şu an da yani
Sizin dediğiniz de olabilir gibi
Dediğimi yap başarılı olur
Peki etkili olur mu kesin yani çünkü her yaz üst üste sürekli istek attım en son da geçen yaz mesaj atmıştım ama bakmadı mesaja yani eklemeden çünkü istekleri kabul etmiyordu
Biraz da ağırdan takıl sana döner
Gerçekten mi ya ama benimde yani yanlış davranışlarım oldu ama o kadar büyük değil küçük sadece hani hislerim yokmuş gibi anladı öyle diyim