Sosyal medyada hiçbir şey yokken sayıp söven kızlar neyin kafasını yaşıyor?

Çoğu erkekten böyle bir yaklaşım görmezken normal bir şey yazıldığında bile küfreden, abuk subuk konuşan kadınlara denk geliyorum soru cevaplarında, yorumlarında. Neyin özgüveni ya da neyin tribi bu acaba? Sokakta yüz yüze gelsek söyleyebileceklerinizin yüzde kaçını söyleyebilirsiniz kadın halinizle çok merak ediyorum. Babanızın ya da eski kocanızın üç kuruşuyla başımıza efendi mi kesileceksiniz :D

Sosyal medyada hiçbir şey yokken sayıp söven kızlar neyin kafasını yaşıyor?
Cevapla