Sevgilim sürekli üzgün ve beni sıkıyor ayrılsam mı, üzülür mü?

Sevgilimle 1 senedir tanışıyoruz 2 aydır sevgiliyiz 4 aydır da flörtüz. Onu gerçekten seviyorum ama bencil olduğunu düşünmeye başladım. Ailevi sorunları çok fazla olan biri sürekli bana sorunlarını anlatıyor ben de dinliyorum hiçbir söz söylemeden ama bu durum beni sıkıyor çünkü çoğunlukla bu sorunlar hakkında düşünüyor ve ben kafasını dağıtmaya hiç yardımcı olamıyorum gibi geliyor. Başta birlikte oldukça bu sorunları arka plana atar sanıyordum ama aksine gün geçtikçe tek gündemimiz sorunları oluyor gibi hissetmeye başladım. Ailesi dışarı çıkmasına çok izin vermediği için fazla buluşamıyoruz bu beni sıkmaya başladı. Sanki benimle hiç buluşmak istemiyor bana zaman ayırmıyor. Ailesinden korktuğu için (?) onların kontrolü olmadığı zaman bile sorumluluk alıp benimle buluşmuyor. Ben her vaktim olduğu zaman onla buluşmak için kendi zamanımı ona veriyorum sürekli ona uygun olan yerlerde görüşüyoruz. Beni en çok kaygılandıran şey beni çok sevdiğini biliyorum ve bu ilişki benim beklentilerimi karşılamıyor...

Sanki ben onun hayatında bir ilgilenen objeymiş gibi hissediyorum beni sevmesinin sebebi sadece ona çok değer vermemden kaynaklanıyor gibi geliyor. Benim beklentilerimi boşladığını düşünüyorum. Bunlardan ufacık bahsetmeye çalıştığım an özür dilemeye başlıyor ama üzerine bir davranışta bulunmuyor.

Son zamanlarda ilişkimiz çok büyümeden ayrılmayı düşünüyorum çünkü karşılıklı hislerimizin büyüklüğü büyük hayallere neden oluyor ama o hiç bir adım atmıyor. İlişkimiz uzarsa ayrılamamaktan korkuyorum çünkü onu gram üzmek istemiyorum. Ne yapabilirim onu gerçekten seviyorum ama yoruluyorum ve daha ilişkinin başındayız. Sanki karşılıklı sevgi yetmiyor...

Sevgilim sürekli üzgün ve beni sıkıyor ayrılsam mı, üzülür mü?
Cevapla