Aşk İlişkileri Kendinizden küçük biriyle çıkar mıydınız ya da arkadaş olur muydunuz? elifbee Takip Et Xper 5 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor arkadaşlarımın yarısı benden küçük kdgbvkjfkd. aylayı izlediniz mi? Kendinizden küçük biriyle çıkar mıydınız ya da arkadaş olur muydunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Ben olgun kadınları sevdiğim için kendimden küçük bir kız ile sevgili olmazdım arkadaş olurdum sadece. 1 4 Yorumla elifbee +1 yıl dediğini bir tık sınırlıyıcı buluyporum küçük olmasına rağmen çok olgun olan bir sürü kişi gösterebilirim u Barış_LonelyForever +1 yıl Ben kendim için konuştum. yaşta olgun seviyorum. elifbee +1 yıl kendin için konumadığını söylemedim ama siz yaşça olgun olan kadınları kast ettiğinizi yazmadığınız için bilemem cevap için teşekkür ederim bayım u Barış_LonelyForever +1 yıl Rica ederim.
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Evet olabilir. Benden küçük arkadaşlarım da var zaten. Onlara annecilik yaptığım zamanlar da oluyor sfjsj 1 6 Yorumla elifbee +1 yıl annecilik demek hmmmmmmmm Yorumla primadonna_girl +1 yıl Onlar benim bebeklerim ahashs Yorumla elifbee +1 yıl biraz üzücü arkadaşların hakkında bunu söylemen.. Yorumla primadonna_girl +1 yıl Yok ya onlar bebek gibi olmayı seviyor. Ben de korumacı olduğum için sonuç böyle oluyor. Yorumla elifbee +1 yıl ozaman başarılar dilerim. annecik olmajk zor olmalı usdkfuhvnfık Yorumla primadonna_girl +1 yıl Zor valla ahashdjs Yorumla
muhammets8 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 78% +1 yıl Çıkardım da arkadaşta olurdum. Yaşça olmayabilir ama beyin olarak benden ileriyse mükemmelde bir şey olurdu. 0 0 Yorumla
madina1 Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Sevgili olamam, arkadaş olurum. 1 4 Yorumla elifbee +1 yıl yaşı senden küçük olduğundanmı? Yorumla madina1 +1 yıl Evet, genelde yaşıtlarımla bile o topa giremiyorum. Yorumla elifbee +1 yıl çok iyi anlıyorum madinam Yorumla madina1 +1 yıl 🫶🏻 💗 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ben olgun kadınları sevdiğim için kendimden küçük bir kız ile sevgili olmazdım arkadaş olurdum sadece.
dediğini bir tık sınırlıyıcı buluyporum küçük olmasına rağmen çok olgun olan bir sürü kişi gösterebilirim
Ben kendim için konuştum. yaşta olgun seviyorum.
kendin için konumadığını söylemedim ama siz yaşça olgun olan kadınları kast ettiğinizi yazmadığınız için bilemem cevap için teşekkür ederim bayım
Rica ederim.
Evet olabilir. Benden küçük arkadaşlarım da var zaten. Onlara annecilik yaptığım zamanlar da oluyor sfjsj
annecilik demek hmmmmmmmm
Onlar benim bebeklerim ahashs
biraz üzücü arkadaşların hakkında bunu söylemen..
Yok ya onlar bebek gibi olmayı seviyor. Ben de korumacı olduğum için sonuç böyle oluyor.
ozaman başarılar dilerim. annecik olmajk zor olmalı usdkfuhvnfık
Zor valla ahashdjs
Çıkardım da arkadaşta olurdum. Yaşça olmayabilir ama beyin olarak benden ileriyse mükemmelde bir şey olurdu.
Sevgili olamam, arkadaş olurum.
yaşı senden küçük olduğundanmı?
Evet, genelde yaşıtlarımla bile o topa giremiyorum.
çok iyi anlıyorum madinam
🫶🏻 💗
Arkadaş olabilirim ama sevgili olmam
Hayır