Sevgilim kıskanç olduğumu bildiği halde. Yarın yakın kız arkdasi ile buluscagini söyledi rahatca? Sinirlendim haksız mıyım?

Ben defalarca ben kız arkdas kardeş anlamam bilmem umrumda değil. Benim çevrem arkdasim kardeşim knkm vs vs yoksa eğer seninde olmaz olursa kabul etmem tersim dememe ragmenee kız arkdasim aradı bebisim napysn görüşelim mi demiş buda olur goruselim bebişim demiş. Şu konuşma tarzlarına bak sanki asker arkdasiiyim ben. Ben GT napyrssn yap dedim

Sevgilim kıskanç olduğumu bildiği halde. Yarın yakın kız arkdasi ile buluscagini söyledi rahatca? Sinirlendim haksız mıyım?
Cevapla