Eskiden ondan hoşlandığımı söyledim, egosu şişmesin ve beni yedekte görmesin istiyorum. Nasıl bir tavır koymalıyım?

Bu adamdan çok eskiden beri hoşlanıyordum. Zaten kendi yazmazsa ben de kendisine açılıp en azindan hislerimi söylemek istiyordum beklentisiz bir sekilde. Ama isler oyle olmadi o bana yazdi ama tamamiyle arkadasca. Tam konusmaya basladik bulusma teklif etti. Musait degildim. Diger hafta olabilir dedim. Biraz iste Ben ne yapiyorum o ne yapiyor bunu mesajlastik. Ama adam bulusma kontrolu disinda gun icinde bir kere bile yazmiyordu. Sonra bir gun bir baktim dolu kiz Takip etmis. Ben de gec yazdim sonra o da ayni sekilde. Bir gun ona seninle iletisim kuramiyoruz konusmak istiyorum ancak iletisim kopuklugu oluyor, Ben seni ilk tanidigim zaman senden hoslaniyordum bu yuzden seni tanimak seninle konusmak istedim dedim. Kendine iyi bak dedim. Aldigim tek Cevap saglik sorunum oldugu icin Kimseyle konusmak istemedimdi. Gene sohbete okumamis gibi devam etti. Bulusma teklif etti. Ama Ben bu durum boyle olsun istemiyorum. Nasil tavir koyup durumu degistirebilirim? Henuz bulusmadik

Eskiden ondan hoşlandığımı söyledim, egosu şişmesin ve beni yedekte görmesin istiyorum. Nasıl bir tavır koymalıyım?
Cevapla