Kokan mendilleri ısrarla saklamak saçma değil mi? Haksız mıyım?

Merhaba arkadaşlar. Ablam evli 6 aylık kızı var. Eniştem 1 yıl yurt dışı görevine gitti. Ablamda bize geldi. Yeğenimin dışkısını temizlediği ıslak mendilleri tuvalette biriktiriyor. Leş gibi kokuyor. Poşetle, balkona at diyorum. Günlük atarım çöpü diyorum. Yok pratik olmuyormuş. Babasının eviymiş. Dışkı kokuyor tuvalet leş gibi. Kavga ettik. Ya kokan bir şeyi koymak da ısrar etmenin anlamını ben idrak edemiyorum. Babanın evi diye b*k kokutma bir zahmet. İçim kalkıyor kokudan. Sizce ne yapmalıyım :( ben mi büyütüyorum :/

Kokan mendilleri ısrarla saklamak saçma değil mi? Haksız mıyım?
Cevapla