Sevgilin senden daha fazla para kazansaydı nasıl hissederdin
Çok rahat
Biraz rahat
Biraz rahatsız
Çok rahatsız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Zaten hepsi benden daha fazla para kazanıyor. Hem de çok çok fazla. Çünkü ben benden çok çok üstüne aşık olurum. Lakin ne kadar kazanırlarsa kazansınlar benim varlık seviyeme erişemiyorlar. burada konu parayı çok kazanmaları mı varlık seviyeleri mi aslında bunu konuşmak lazım.
Benden fazla kazanmasa kötü hissederdim. Fazla kazansın çünkü az kazananı gözümde aşağılıyorum ben.
pekte önemli bir şey değil bence parası beni ilgilendirmiyor
Daha fazla kazanıp kazanmamasının çok önemli olmadığını düşünüyorum. Para + Para = Para gittiği nokta harcama mantığı aynı. He bunun lafını yapıyorsa çok farklı
Cevap
4Cevap
Ben kendimi yetersiz hissederdim
Benden fazla kazanmış az kazanmış hiç önemli değil. Kazandığımız parayı ikimiz harcayacağız. Evlilikte senlik benlik olmamalı.
Gaz verirdim.. :D
İyi hissederim çünkü bana daha iyi hediyeler alabilir böylelikle 😊
Benden az kazansa benim sevgilim olmazdı aslanım
Çok rahat diyen erkekler maskülen olup olmadığına bir baksın
Onun adına sevinirim. Ve saygı duyarım.
Kazansın reis iyi güzel.
Neden bir şey hissedeyim hdjdjs Ne mutlu işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?