Yuva yıkanın yuvası olmaz diyorlar ya şimdiye kadar gördüğüm kadarı ile hiç de böyle değil. Doğru mu bu söz?

Gerek burada gerek çevremde insanların içinde gördüğüm kadarı ile diyorum. Böyle kişilere daha çok değer veriliyor. İlişkilerinde, evliliklerinde bir her seyde mutlular. Demek ki yuva yıkanın yuvası gayet de oluyormuş?

Yuva yıkanın yuvası olmaz diyorlar ya şimdiye kadar gördüğüm kadarı ile hiç de böyle değil. Doğru mu bu söz?
Cevapla