Ohaaaa xhajahhs ciddimisin bi kızdan bunu duymak çünkü bunla ilgili anım var Sevgilimle derbş izlicektik derbş pazar günüydü sevgilim cumartesi izlesek olmaz mı demişti xjanwhdbnens
Ben hep böyleyim aslında insanlarla samimi konuşuyorum işte şaka maka ama anlamıyor kimisi sen orada demissin ya bi erkeği çok yükseltir diye bende öyle yazınca yukseldinmi sanki
sanmıyorum yaş 34ün içindeyim nerde olsa bu zamana kadar olurdu maddi durumum iyi yalnız yaşıyıorum kendim tek geziyorum el ele tutuşup gezecek bir kız arkadaş olsa amenna bu zamanda da zor be arkadaş alıştık artık yalnızlıpa insan bir süre sonra istemiyor artık
karşına düzgün dürüst birisi çıkar umarım seni üzmeyecek srni anlayacak. sadece iyi gün dostu değil kötü gününde elini bırakmayacsl birisi olucak inş olur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Sevgilim yok maalesef
Benim yemek yapmak ya muhtmelen ya da netdlix chill
Güzell
Senin ne aşko
Derbi maçı izlemek olabilir o an herkes gaza geliyor😄
Ohaaaa xhajahhs ciddimisin bi kızdan bunu duymak çünkü bunla ilgili anım var
Sevgilimle derbş izlicektik derbş pazar günüydü sevgilim cumartesi izlesek olmaz mı demişti xjanwhdbnens
Hahaha okadarda sıkıcı değil aslında maç izlemek
Heycanlı ya gerçekten bu dedigim bi çok erkegi yğkseltir derbi izlemek isteyen kadın mı çok iyi ya cidden
Okey yükselme bye
Saf ya mizahtan da anlamiyor
Bu özgüven nerden geliyo sana xhhahaha dedigin şeye yorum yapıyorum yğkselme bye falan yazıyon hayıedır
Ben hep böyleyim aslında insanlarla samimi konuşuyorum işte şaka maka ama anlamıyor kimisi sen orada demissin ya bi erkeği çok yükseltir diye bende öyle yazınca yukseldinmi sanki
Birazcik yanlış anladın sen neyse
Valla birden düşürdün güzrl şeyler söylüyordum
Hahaha kıyamam
Bunu telafi etmelisin yoksa rahat uyuyamazsın çünkü kalbimi kırdın
Aga be tamam özür dilerim
Haaa bu kadar basitti dimi puuğğhh 🥺
🙃🖐
Uzun yolculuk veya sahil kenarında kamp saldayesiyle güneşin batışını izlemek
Hoş
Güzeldir
sevgilim hiç olmadı ki hoşlandığım şey olsun 😅😅🤣
Olur bakalimm
neye olur bakıcan anlamadım
Sevgilin olur bakalim dedim
sanmıyorum yaş 34ün içindeyim nerde olsa bu zamana kadar olurdu maddi durumum iyi yalnız yaşıyıorum kendim tek geziyorum el ele tutuşup gezecek bir kız arkadaş olsa amenna bu zamanda da zor be arkadaş alıştık artık yalnızlıpa insan bir süre sonra istemiyor artık
Doğru diyosun
istesede olmuyorki herkes menfaat peşinde çıkarları peşinde dürüstüm diyen yalan söyler inanmam hiç bir zaman
Saf ya mizahtan da anlamiyor
kim anlamıyor
Pardon yanlış yazdim
estağfurullah sonradan saksı düştü bana yazmadığının farkına varmamın
senşn sevgilin var mı
eğer varsa hayat sans güzrl eğleniyor hayatın tadını çıkartıyorsundur
Hayir
yaa üzüldüm sende yalnızlar kervanındansın demek benim gibi olur inş
Amann ben böyle iyin
karşına düzgün dürüst birisi çıkar umarım seni üzmeyecek srni anlayacak. sadece iyi gün dostu değil kötü gününde elini bırakmayacsl birisi olucak inş olur
Aminn
iyiysen no problem hoşgelmişsşn yalnızlar kervanına 😊🤗🙏
amin
Sinemaya ve pikniğe gitmek :)
Güzell
Sen daha güzelsin :)
Teşekkürler
☺️🌹
oyun oynamak spor yapmak ders çalışmak
Güzell
Manitayla 101 keyfi gkgkkg
yok kız valo lol keyfi
Lol pek oynamamda valo sarıyor oynarım
Şu an sevgilim yok, olsaydı düşünürdük.
Hım anladim
manzara karşısında yemek yemek
Evet güzell
Ayrılmak
Hahah bu iyidi
evde sinema
Oda iyimis
yeriz içeriz güzel olur
Aynen
Sevişmek
🙄🙄
Bön bön bakma cinsellik hariç demişsin gördüm de sevişmek masumdur. Bu yüzden sap kaldım zaten
Aman hersey cinsellikle oluyor sanki
Hayır ama büyük etken