En yakın erkek arkadaşıma aşık oldum fakat o benden hoşlanmıyor olabilir. Ne yapabilirim?

Ben onla yaklaşık 3 4 yıldır arkadaşım fakat şu son zamanlarda baya bir yakınlaştık o bana karşı yakın ben ona karşı yakınım fakat hani kardeş gibiyiz hani bana sürekli bana kız bul hani benle ara sıra dalga geçer felan der sizce benden hoşlanır mı itiraf etmeli miyim?

En yakın erkek arkadaşıma aşık oldum fakat o benden hoşlanmıyor olabilir. Ne yapabilirim?
Cevapla