
Selamlar.. Aslında basit gibi görünen ama bir çok cevabı olabilecek zor bir soru.. Kalbine alacağın o kişi sana ne hissettirmeli? Keyifli günler..
#smell

Selamlar.. Aslında basit gibi görünen ama bir çok cevabı olabilecek zor bir soru.. Kalbine alacağın o kişi sana ne hissettirmeli? Keyifli günler..
#smell
güven vermeli her yerde her koşulda benim yanımda olabileceğinin garantisini vermeli bunun garantisi nasıl verilir diye sormayın veriliyo işte babam gibi olsun isterdim sadece beni düşünsün her koşulda başıma gelebilecek kötülükleri aklında sıralasın bana kendimi önemli hissttirsin sadece ben varmışım gibi davransın gözlerindeki güveni öyle bi göreyim ki tamam ya buldum işte karşıma çıktığı için nasıl şükür edeceğimi bilemeyeyim utandırsın beni o kadar kötülüğe rağmen allah hala beni seviyo onu bana verdi diyebileyim annem gibi olsun isterdim beni bırakmaz asla kaybetme korkum olmasın ama onu bi gün kaybederim korkusuyla da yaşatsın isterdim cesur olsun isterdim
Gözlemlerime göre "bize çok benzeyen ama ulaşamayacagimiz" nitelikteki kişilere... ben bu hissi biliyorum o insanı da buldum diyebilirim hatta onunla hayatimi, yaşamımı birleştirmek istedim amma velakin bir sorun var ki o evlilik kafasında değil.. belirsizlik, bilinmezlik, gizem, iyimserlik hali diyelim...
Soruyu okuduktan sonra rahat 5 dakika düşündüm. Birini kalbimize almak çok zor ama bazen öyle bir şey oluyor ki "şunu şunu hissettirmesi gerekiyor" dediklerimizi yaşarken farkında olmadan çoktan girmiş oluyor. Sen kalbinin kapısını kapatmışındır ama o bacadan çoktan girmiştir içeri.
Çocuk ruhlu, hayattan bezdirmeye en kötü günü bile gülerek alt eden insan olması gerekir... Lakin bende artık yok.. O defteri strecleyip kitaplığın en arkasına koydum
Cevap
41Cevap
Almak istediklerime şeffaf olmaya çalıştım. Onlar ise geçmişe tutunmayı tercih ettiler.
Bana aşık olması yeterlidir yani daha önce hiç bir kızın yapmadığı şeyi yapıp eğer beni severse o zaman gerçekten de kalbime alırım o kızı. ama bunun için çok iyi anlaşmalı ve uyumlu olmamız lazım sadece güzellik fizik yeterli gelmez yani aynı zamanda karakterimiz kafa yapımız da uyumlu olmalıdır her zaman için
Görünümü , tavrı , zekası dikkatimi çektikten sonra sadece bana farklı kalabiliyorsa kalbimin kralı yaparım onu
Bunu tam olarak bilebilmem mümkün değil. Yaşamam gerek, tanımam gerek. Ama olmazsa olmaz diyeceğim şeyler sadakat, güven, merhamet, vicdan ve koşulsuz sevgi ve en önemlisi de kalbimizin de, ruhumuzun da uyum içinde olması. Benim kalbimi, ruhumu anlayabilen bi insan olmalı o kişi.
Kalbimde kelebekler uçmaya başlıyorsa ve onun ismi veya kendisi yanımdaysa ortalık kavruluyorsa işte o zaman işim bitmiştir.. 🙈😅 keyifli gecelerr..💫
Teşekkürler :D
Güzel huylu samimi içten güzel olursa o kişiyi kalbime alırım ki aşk da zaten sen kendi isteğinle aşık olmuyor sun kalpte oluşan bir şey elimizde olsaydı istediğimiz zaman direk vazgeçerdik üzüntü de çekmezdik
Bilmiyorum ki henüz kalbimin sesini duyamıyorum.
Ama samimi ve yalan konuşmayan ve bana dertlerini saklamak yerine açık sözlü olanları seviyorum ama ne yazikki çoğu öyle değil
O tutkuyu iliklerime kadar hissebilmeliyim. Bana sadakat, güven arzusunu vermeli. Ona dair şüphelerim ve korkularım olmamalı.
Sarıldığımı hayal ettiğimde olmam gereken yerdeymişim gibi hissrttirmesi lazım, onun dışında dünyadaki tek kadın benmişim gibi hissettirmeli 🥰
Özel hissetirmesi sanırım. Bazende çok güzel sevildiğimizi sanırız ama çok sevgi insanı zehirler.
Onu sevmem ve güven duymam gerekir olduğu gibi olduğunu hissetmem gerekir ve beni gerçekten sevdiğine bir an şüphe duymamam gerekir...
Özel ve güvende hissettirmesi gerekir. Ağzından çıkacak sözlerin bendeki yerini bildiğini ve ona göre kullandığını hissettirmeli.
Ve aleyküm selam
"Vay be, demek sevgi böylesine muntazam bir şey" dedirtmesi lazı₥
Mutlu etmesi gerek, aklımda şüphe bırakmaması gerek, sesini duyunca huzurlu olmalıyım
Onu sanki çocukluğumdan beri tanıyormuşum, hep onu arıyormuşum gibi hissettirmeli.
Güven koksun ve sevgisini hissettirsin,
ben onu ruhundan öperim❗❗❗
Ayağımı yerden kesmeli. Tam olarak bu. Benim ayağımın yerden kesilmesi hiç de kolay çünkü.
Eskileri unutturması gerek herşeyi geçtim beni inandırması gerek...
Kalbim kirli benim
Yaklaşan maruz kalır
Dolayısıyla kalbim ziyaretçi kadınlara kapalı
Zekası, kişisel otoritesi, verdiği güven ve bende oluşturduğu saygı...
Yeni bir kalp nakli yapması lazım fakat damarlarida yenilemesi lazim çürümüştur kesin 😂
Bişiy hissettiriyorsa asıl uzak tutmalıyım😂
Şu an düşünmüyorum zamanı gelince bakarız artık
Uzun uzadıya yazmak yerine aynı kalbe sahip olması der karşıya geçerim
Önce güven duygusunu vermesi gerekir, gerisi kendiliğinden geliverir.
Onun için tek olduğumu hissettirmesi gerekiyor, önceliği olmam lazım
Tatlı gülümsemesi mimikleri beni benden almalı
İçini pır pır eden kelebekler sarınca bir şeyler olduğunu hissediyorsun
Huyları yakın, güvenli ve ne istediğini bilen biri demeliyim
Anne şefkati gibi yaklaşırsa o an bi şeyler hissederim
Kendi olsun samimiyeti Bana geçsin yapmacık tavırları olmasın yeterli
Saçma gelecek belki ama ben aşık olduğumda karşılıklıysa, karşımdaki kişiyle aramda ruhani bir bağ, ortak bir aura hissediyorum. Güven de varsa bunlar benim için yeterli. Gerisi bir şekilde hallolur gider.
Aşka uzaktan uzağa saygı duyuyorum hepsi bı
Beni her konuda tamamlayabilecek en mükemmel insan olduğunu hissetmem gerekir
Öncelikle yoğun bir güven, sonrasında saf bir sevgiyle örtülmüş tutku dolu bir aşk.
Herkesten farklı olduğumu, herkese davrandığı gibi bana davranmadığını kısacası özel olduğumu hissettirmesi yeterli 😂
Yalnız benim cevaplar dikkatimi çekti kızlar uzun uzun anlarmış erkekler iki kelime 😂😂 halbuki zor seven de onlar yaniii anlamadım
her şey de cinsel içerikli konuşmaması gerekir saf ve temiz sevildiğimi hissetmem lazım o da çok zor o yüzden boş ver gitsin ya
Bana onun için başka olduğumu hissettirmesi lazım
bu geldi aklıma :D ahs
https://www.youtube.com/watch?v=CIGqLHYivvo
Ahahshshd güzel şarkı dinliyim oh 💃🏻💆🏻♀️
Mesela bu şarkıyı atsa okeyim ahahshsjsa
ahah bana mı düştün çen 😂😂
🥹👉🏼👈🏼 hıhııı düşim miiii
düş yavrum tutarım seni ashsb :D
😍😬 hiihihihi yirim amayiiaaa
😘😘
😘🥰
Güzel sözlerin gerçek hayatta bir karşılığı olması çok önemli
güven vermeli ve beni koşulsuz sevdiğini hissetmeliyim
Güven, saygılı, anlayışlı ve beni önemseyecek kesinlikle
Çok basit belki de özel. Bu kelime bile İçinde bir sürü anlam barındırıyor
Aşk huzur sadakat hissetmesi ve vazgeçilmezmişim gibi prenses gibi
Ona karşı güven hiss etmesem zaten bişey yoktur demektirr. Tabi ki de güvenn)
herşeyden önce ona verilen güvene öyle değmeli ki başımıza ne gelirse gelsin onu asla kırmayacak kadar güçlü ve cesur olsun işte kalp onunla güvende ve huzurda olsun sonrası gelir diğer hissler neşe tutku kalbi ısıtan o samimiyet 😄🤷🏻♀️
Gerçek olan tüm duyguları yaşatmalı
Özel olduğumu hissettirmesi gerekir
Saygılı olsun bana yeter sonrasını ben hallederim
Kalbim yok ki benim :)
Bebek gibi hissettirecek
Kesinlikle güven hissettirmesi gerekir
Bana iyi ve huzurlu hissettirmesi gerekir.
Çok şey.. artık öyle 2 güzel sözle alınmıyor.
Öncelikle nazik olmalı. Dinlemeyi bilmeli. Aile de çok önemli tabii. Maddi durumu orta olsa bana yeter.
😊👍
Sevgisini tüm benliğimle hissetmeyim
Sevgisini hissettirsin dozunda sahiplensin yeterli
Beni tamamlalı.
herkes den farklı oldugunu
Enerji alabilmem lazım en başta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?