Onunla konuştum hasta olduğum için gelmediğimi söyledim oda yüz ifadesiyle hı hı kesin öyledir gibi bir ifade takıldı ikinci kez hasta olduğumu tekrarlayinca isteksiz geçmiş olsun dedi sanki inanmıyordu kafasında ne geçmiş olabilir?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
ona bunu inandırmak zorunda değilsin. Hastayım dersin inanmazsa yoluna bakarsın.
Kendince kafasında ne kurmuş olabilir?
Ihmal edilmis sanki sevgilinms gibi trip atms
Ya önceside telle konuşurken gördü beni bir bozuldu felan o günde inanmadı sanki hihi kesin hastasindir başkasıyla buluşmuşsun havaları
Seni resmen yalancı ilan etmis şundaki havaya bak
Ee yani iki kere hastayım diyorum mirin kırın gecmis olsun.. telle konuştum bozuldu ya bana diyo ders çalışırken masadan kalkma biri aradığı zaman açma beni arıyorlar ben açmıyorum
O nasl bir kural ya
İletişim kurmuyor musunuz kütüphane dışında
Yok. Kütüphaneye her gün geliyordum öncesi de, telefonum iki gün üst üste çaldı böyle garipsiyordu konuşmam uzun sürünce de şaşırdı kapıyı tutacakti bana tutsam mi tutmasam mi gibi oldu galiba sevgilimle konuşuyorum sandı sonra gelip bir hafta sonra onunla konuşuyorduk dedim işte verimli geçmiyor oda dedi, masadan kalkma telefon çalsa açma felan 🤷🏻♀️
Birbirinizde telefon numaralarınız bile yok bence normal. Hatta özle hayatınız bile birbirinize soru işareti… öyle bir şeye başlamanız zor. Belki onun hayatında başkaları vardır 🤷🏼♀️ Erkek milleti malum
Evet zaten öyleydi bir aylık bir bakışma süreci felandı, yani telefon almak istemedim, ama ortada olan şeyler vardı. Yani sen diyorsun ki, oda başkasıyla sevgili olduğumu dusunmus haksız mıyım?
Öyle de düşünmüş olabilir. Kendisi başkasıyla da başlamış olabilir. Bu tarz şeyler açık iletişim kurmadan ilerlemez. Yaşandı 👌
Kendisinin başkasıyla başladığını nereden düşündünüz?
Belki başlamamıştır, zaten vardır veya amacı başkadır 🤷🏼♀️
İki üni okudum ve bu tarz şeyler çok oluyor erkek milletine güven olmaz. Seni kafasına koysa zaten o da senden isterdi iletşim kurmaya başlar başlamaz. Bir ay bakışma az bir süre değil 🤷🏼♀️
Dediğiniz doğru çünkü sınıfa geldi ben sınıftaysam çıktı, sınıfta değilsem oturdu o gün akşamı sordum, sevgilim var dedi sonra sevgilim var dedikten sonra 18O derece dönüp benim peşimde dolandı durdu benimle sevgili olmak istiyordu ben de bu işten bir şey anlamadım
Sevgilsi olduğunu bildiğin biri senin hakkında ne düşünmüş ne önemi var 😄 ayırmaya mı çalışıyorsun 🤷🏼♀️
Yok dediğiniz doğru, ilk başlarda iletişim kurmak için cirpindi arkadaşlarım yanıma geldi kuramadik sonra ben konuştum ben konuşunca bir rahatladı felan aslında bana karsi ilk başlarda bir hevesle sevgililik yolunda ilerleyecekti detayına giremiyorum. Ne olduysa sevgilim var dedi tamam dedim beni kiskandirmalar yanımda erkek görünce kiskanmalar gidip istediğim şeyi getirmeler felan peşimde dolanıp durmalar hiç bir sey anlamdım
Uğraşma bence ergence bunlar. Başkası da vardı belki flörtleştiği seni göremeyince onda netleşti. Erkek milleti tek kadına yoğunlaşmaz çoğunlukla.
İlk üniversiteye gittiğim sene bakıldığım çocuğu bi gün okuldan yurda dönerken bi kızla el ele görmüştm asdf😄 nasıl şoka uğradığımı ve sinir olduğumu sen düşün 🤷🏼♀️ Bir de bir sene önce de birlikteşermiş zaten 🤦🏼♀️ Erkek millet işte 🤷🏼♀️
Yok çok haklısın biz aynı sınıftaydık ve herkes efendi ağır diyordu. Sürekli benimle konuşmak için can atıyordu heyecandan ölüyordu. Bende sordum tabi hani sürekli bakışıyoruz felan oda dedi sen yanlış hissetmişsin özür dilerim felan neyse konuyu kapattim bir geldim derse arkadaşı diye gösterdigi kızla resmen beni kıskandırıyor çocukça hallerde o olaydan sonra çok sinirli baktım bu da baya utandı daha sonra sınıfa geldi baktım nereye gitsem arkamda, önümde garip hallerde dolanıyor ben bir şey istiyorum koşa koşa gidip getiriyor böyle bin pişman halde üzgün sürekli beni izliyor kedi yavrusu gibi yüzüme bakıyor ben şahsen bu çocuktan hiç bir şey anlamadım ve ergen dedin ya tamamen bundan ibaret ergence hallerde. Ya zaten bende biliyorum ki erkekler birine baksa heyecanlansa başkası çıkabilir ama bu çocuk aynı sınıftaydık yüzüme bakamaz diye düşündüm. Bir de genelde bakissakta erkekler bakmakla yetiniyor. Bu iki kere konuşma girişiminde bulundu vb baska olaylar oldu bende emin oldum ama o her şeyi batırdı ya sevgilim var dediysen bir daha dönüp bakmazsın o kişiyle tüm bağları o an bitirmissindir sınıfa bir gelişi var görmen lazımdı resmen çökmüş bir halde benden uzak bir sıraya oturdu başını eğip durdu yüzüme bile bakamiyordu 🤷🏻♀️ onun o pişmanlığını öyle bir gördüm ki o cirpinislarini
Seni cepte tutmak istiyor sma ergen olduğu için ciddi bir şeyler peşinde değil. Başka kızlara kapı kapatmak istemiyor. Belki başka yerlerde bile vardır görüştüğü konuştuğu veya uzun ilikisi… Neyde bence sen ciddi şeyler peşindeysen görmezden gel onu egosu söner. Kendilerini çok bi halt sanıyor bunlar iki ilgi alaka görünce
Ya ne kadar haklısın ama tek bir nokta dikkatimi çekti arkadaşı koluna girdi beni görünce ve, bu çocuk neye uğradığını şaşırdı kafasıyla sevgili olmadığını gösterdi resmen bana neyse zaten tüm bunlar erggen ve canım olduğunu gösteriyor orası ayrı ama şu ego kısmı dediniz ya o kadar haklısınız ki onunla ilk defa konuştum aynı saniye hemen önümden geçip telefonla böyle tam yanımda alo diyor böyle aşırı havalanmış şekilde bir iki konuştum bir havalar bir kasılmalar görmen lazımdı. Bölümü mu sordu söyledim onunkini sorunca bir şaşırdı sen beni takip ediyorsun hangi bölüm okuduğumu bilirsin edalari aşırı derecede egolandi böyle bir olay anlatsam agziin açık kalır carsidayiz bu çocukla alakam yok, yanındaki arkadaşı bana baktı bende niye bana bakıyor diye onlara doğru yöneldim bir göğsünü kabarttı gozlerinden ego fışkırıyordu o kadar itici geldi ki nerdeyse diyecektim ben sana bakmıyorum
Klasik erkek işte adfg😄 benzerlerini yaşadım farklı farklı erkeklerde 🤷🏼♀️ Erkekler böyledir sürekli kız kovalarlar, kızlar ilgi göstersin egodan kabarırlar ama iş ciddiye bineceği zaman nasıl topuk yapacaklarını şaşırırlar 😄 bi kesim var daha tehlikeli ve kurnaz, onlar da ilgiyi yatak amaçlı kullanmak ister sürekli. Neyse tavsiyem ciddi düşünmeyeceğin erkeklerle oyalanma, sana kendisi ciddi değil hissiyatı verenlerle hiç zaman kaybetme. Israrcı olursan sonu iyi yerlere gitmez 🤷🏼♀️
Haklısın ya ben hala kabul edemiyorum efendi sanıyordum ama yok yani değil. Sinsinin önde gideni teşekkür ederim yorumun için senide çok tuttum aslında bende çok yaşadım şimdide arkadaşı dediği kızla berabermis tamamen fiyasko
Önemli değil ☺️
Takma kafana, erkeklerin çoğu boştur…😄
28 yaşında bu denli ağır durup ergen olmak inanılmaz ters köşe oldum her ağır efendi değilmiş doğru mudur birde galiba bir tek ben bakmışım yoksa bu kadar egolanmak cidden normal değil mesela bana çok kişi bakmış artık doymuşum egolanacak bir şey kalmadı
Ya böyle resmen nasıl desem çocuklar gibi kiskandirmaya çalışmalar, planım var diyip bana bakmalar dersin ortasında birileriyle konuşuyor gibi yapıp acil. isim var diye çıkmalar çok itici
Erkekler ergenliğe kadar büyür, sonra hep orada kalır 😄 değişen tek şey dış görünüş olur. Senin ilgin onun hoşuna gitmiş seni cepte görüyor. Ben de ilgi gösterdiğim birinden farklı versiyonu görmüştüm. İlgimi cinsellik amaçlı kullanabileceğini düşünmüştü mesela 😄 bir ay bakıştık, beni her yerden ekledi, hiç yazmadı ama. Ben bahaneyel ders için yazdım. Asistandı o bizim bölümde. Yardımcı da oldu ama sonra işler bka sardı. Teşekkür için dışarıda görüşme davetimi işine geldiği gibi yorumladı 🤷🏼♀️ Ben de baktım fazla egolanmış beni basit ve cepte sanıyor kestim ilgi alakayı. Beni görünce ters ters bakmaya başlamıştı 🤷🏼♀️😄 iyi de oldu beyin yoksununa 🤦🏼♀️
Çok iyi yapmışsın gerçekten öyle bir durumda hemen ilgi alakayı kesince daha gururlu hissediyor insan kendini bu erkek milletine ilk adım felan atılmaz yani karşılıklı olmasına rağmen havalaniyorlar çok canım... Ya bu çocuk bir de, iki kız geçmişti göğüsleri açıktı şehvetle o kızlara baktı beni görmemişti ben o anı izledim sonra beni görünce hemen kendini bir duzelltti bakışlarını yere çekti sanki hiç ilgilenmiyormus gibi resmen bana efendilik rolleri kesti bir de ezan okunurken ayağa kalkıp bana bakıyor takdir edilme hallerinde. Ben ayağa kalmayınca oda kesti mesela ayağa kalkmayı. Skkdjdj ergenlikte kalır dedin ya haklısın mesela ben bakiyroum dış görünüşü normal birine benziyor ama davranışları acayip ergence tiksinç duracak şekilde böyle nasıl desem aşırı itici duruyor ya
Ahahaha 😄 bak lisede bi anım daha geldi aklıma asdf
Okul çıkışı servis beklerdik. Beklediğimiz yerde bizim liseden de olan çocuklar vardı sohbetimiz falan gelişmişti orada beklerken. Onların orada başka okuldan ayağı sakat bi arkadaşları vardı. Çocuk hoş efendi biri gibiydi bakıyordu falan arada dikkatimi çekti ben de bakmaya başladım. Neyse bunun kankaları bana onun benimle çıkmak istediğini söyledi. O zamnlar da “düşünmem lazım “ moda tabii kız evi naz evi misali bizim kızlar dedi düşünsün biraz 😄 araya hafta sonu girdi p. tesi ders çıkışı bunun kankalar cebap istedi benden. Ben de olur görüşelim dedim. Geri cevap geldi bana: kendi sınıfından bi kızla sevgli olmuşmuş asfgh ahahHhahah ulan hangi ara hangi araaaa sakat ayağına şeettiüim 😄😄😄😄 biz erkeklere bi günde küsmedik.
Ayağı nasıl sakatti acaba tam anlayamadım? Yani dediğin gibi kendine hemen kız bulacak kadar da geliştirmiş kendini.. Valla haklısın inanılmaz bir haldeydi bir kız biriyle baristiyordu bunu baktım ben geçtim sesini yükseltip ben onu kafamda sildim dedi ajsjjdjdjd öyle garip şeyler yaşadım ki en son bir baktım yanındakini arkadas gösterdi onunlaymis.. ama ben onun o yüzündeki ifadeyi gördüm bin pisman haldeydi iki hafta cirpindi ben de hakaret ettim daha da derslere gelmiyor
Doğuştan sakattı galiba kalbi kırılmasın diye sormadım. Sanki kalpleri varmış gibi 🤦🏼♀️ Dizi bükülmüyordu ve yan duruyordu ayak kısmı. Yani aksayarak yürüyordu. Neyse ben gayet çevremde ilgi gören biri olmama rağmen hiç dert etmedim başta 🤷🏼♀️ Ama garip bi şekilde o daha egolu çıktı benden. Kız çevresi vardı yüzü yakışıklıydı çünkü. Renkli gözlü kumral işte… neyse şimdi diyorum iyi ki de bu yönlerini görmüşüm ve olmamış 🤷🏼♀️
Ayağını kompleks yapmıştır kesinlikle kompleksli olanlar daha egolu oluyorlar. Yani her kız bakmaz yani takdir etttim doğrusu ben bakmazdim galiba egom engellerdi bakmama kendim de aşağılık kompleksli olduğum için onunla olmam bana kendimi hatirlatirdi psikoloji cidden zor karmaşık. iyi uykular teşekkürler sohbet için