Arkadaşlar ona yazmak istiyorum ama yazmamın bir anlamı olur mu?

İşte bunu bilmiyorum. Aslında bugün düşündüm. ben buna para verince yardım edince zor gününde yanında olunca fedakarlık yapınca hep yanımda olur sandım ama olmadı. Dövdü kabul ama ben de sabrını çok zorladım beni sevmesi için hep aradım sürekli üstüne gittim. Yani bir insanın üstüne gidince sizde biliyorsunuz ki sabrını zorlarsanız tabiki de karşılığında kötü şeyler yapabilir. Ama ben onu çok özledim hesap açtım yazdım ama inşallah çok mutlu olursun Tayfun falan filan bir şeyler yazdım. Ama çok özledim görmek istiyorum nişanlı ama istiyorum sizce ne yazayım?
Arkadaşlar ona yazmak istiyorum ama yazmamın bir anlamı olur mu?
Cevapla