Görüldü atıp sonradan yazan erkek sizce saygısızlık mı ediyordur?

Biriyle konuşuyoruz tam sohbetin ortasında görüldü atıyor 2 3 saat sonra yeniden napıyorsun vs diye mesaj atıyordu. Bende ona aynısını yaptım sorun mu var dedi aynısını sende yapıyordun bende böyle hissediyordum dedim. İşte çok büyük bir olay sanki dedi bende ne manipüle ediyorsun vs dedim gitti engelledi 🤣🤣 yani şimdi ben haksız mıyım?
Görüldü atıp sonradan yazan erkek sizce saygısızlık mı ediyordur?
Cevapla