30 yaşından sonra hala bekar olsanız görücü usulü mü evlenirdiniz, kendi tanıştığınız biriyle mi?

Ben evlilikten korkuyorum evlenmek istemiyorum fakat ailem istiyor. Bende topu onlara attım, siz bakın beğenin bende beğenir anlaşırsam hayırlı yola gireriz dedim. Sabah 7 de evden çıkar akşam 7 de eve geliyorum. Duş yemek bulaşık derken saat 9 oluyor. O saatten sonra kimi zaman dışarı çıkıyorum. Zaten yaşım olmuş 32, kafeler de oturup kız mı bakayım 🙈 Evlilik olursa olur olmazsa olmaz. Tabiki de herkesin bir hayali vardır benimde var. Neyse...
Siz görücü mü yoksa Kendi tanıştığın birisini mi isterseniz !
Görücü usulü
Kendi tanıştığım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
30 yaşından sonra hala bekar olsanız görücü usulü mü evlenirdiniz, kendi tanıştığınız biriyle mi?
Cevapla