Birisi sevgilisine değer vermiyorsa, o kişi gerçekten aşık olabilir mi yoksa sadece bir ilişki arayışı içinde midir?

Birisi sevgilisine değer vermiyorsa, o kişi gerçekten aşık olabilir mi yoksa sadece bir ilişki arayışı içinde midir?

Hayır değer veremeyen insanın sevgi ile ilgisi yoktur uzaktan yakından. seven insan aşık olan insan değer verir sever. sevgilim olsa ben mutlu olsun diye her şeyi yapardım bazı kişiler ilişkilerinde duygusal olarak bağlanmakta zorluk çekerler veya bazı kişiler duygusal bağlanma konusunda daha az istekli olurlar buda genelde güvenesizliktir
Cevap
1Cevap
Değer vermiyorsa gerçekten aşık olabilir mi nedir sdhjhhj 😂
nedir :)))
Ben de sana sordum iste , anlatim bozuklugu var orada :))
anlayan anlamış şimdi niye çıkıntılık yapıyorsun :o Coruscant mı burası :o
Çıkıntılık değill sadece belirttim:)
Değer vermiyorsa sevgi bile söz konusu olur mu ki aşk olsun.🤔 öyle insan biraz şeydir gevşek 😏
Sevgi karşılıklı olmalı her zaman ve bu aşk değil platonige döner
Boş ver ilişkiyi kanka nasılsın 😂
hahah napiyim bro 7/24 yardırmaya devam proje ile ilgili sen nasılsın
Ooo yogunsun yani iyi iyi 👍🏼 iyiyim bro sag ol. Makına tamır devam
bu kadar yoğunluk iyi değil be bro :D cumartesi pazar araştırma maraştırma işle geçiyor kafa dağıtacak fırsat kalmıyor bir yandan da ofis arıyorum bulamıyorum mal mal insanlar çıkıyor karşıma olay çıkarasım geliyor :D keyifler nasıl
Arada kendıne vakıt ayır bro 😔 ofis mi? Tasıyacak mısın mekanı?
Keyıfler standart be bro yok 😂
kapattım zaten yer bulamıyorum 1 yıllık kira peşin isteyen kiracı kafasına göre yaptırsın diye ellemedik diyen millet yolunu bulmuş kiracıya yaptıracak içini milletin malının değerini ben niye artırayım ki yaptırsan 80k harcayacaksın en az bakıyorsun bir yıllık kira sana %50 den fazla çıkıyor. Bir de direk cebimden çıkarmış olacağım benim malım olsa neyse birinde asma tavan yok kardeşim gelmiş isteyen istediği gibi yapsın dedik bölümlendirirken dedi küfür edecektim
Oldu depo versinler boş depo eeee sen kafana göre cebinden keş para ver yaptır ama mal benim malım 🤔
iyi de üretimi kendim yapmıyorum yarın yapmaya başlasam ya da işler arttı ekip kurmam gerekti büyük bir yere geçmem lazım dediğimde adam sana yaptığın masrafı vermiyor :D kiradan da düşmüyor. Niye cebimdeki keş parayı bunlar için harcayım buluyorsun adam mobilyalı diyor mobilyanı istemiyorum diyorum mobilyasız veremiyorum diyor :D bir tanesi göstermeye gelmiyor. İskan 10 güne alınacak diyor arıyruz alınmamış belli değil üstünden 1 ay geçmiş
Kiraya verip paramı alayım tutan adam ne tamam yesin kafası bu 🤦🏽♂️
Birinde gittim 179 um ben tam kapıdan geçiyorum 182 olan kafayı vurur çok alçak değil mi dedim usta öyle yapmış abi dedi bunu diyen de inşaatı yapan firmanın muhtemelen sahiplerinden binayı bunlar değil usta yapmış :D
Aynı boydaymışız kanka 😂
Eee amac ne o kadar alcak kapı eşiği yapmıslar ki? Tavan yuksek mı barı.
Unutup sonradan mı eklemısler kapıyı 😂
Sen ne tarafta bakıyorsun? Bir de üretime girme planın var sanırım 🤔
Nasıl mekan lazım sana. Tanıdık fabrıka yetkılılerı var gorusurum ıstersen?
İlişki arayışı içerisindedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?