Nişanlımla haftada bir gün buluşmak istiyorum ama o her gün istiyor. Hangisi doğru?

Ben sadece onunla pazar günleri buluşmak istiyorum ama ona kalsa her gün buluşalım diyor. İşlerimden vakit kalmıyor. Ve bana trip atıp kavga ediyor. Sizce haftada bir gün buluşmak çok mu az? Evlerimizde çok yakın
Nişanlımla haftada bir gün buluşmak istiyorum ama o her gün istiyor. Hangisi doğru?
Cevapla