Güzel olmadığım için kimseye kendimi kaptırmıyorum, doğru mu yapıyorum sizce?

Bu beni istemez diye kimseye gönlümü vermiyorum, birini beğeniyorum ama kendini kaptırmamak için dizginliyorum kendimi nasılsa bana bakmayacak diye. Sizce doğru mu yapıyorum

Güzel olmadığım için kimseye kendimi kaptırmıyorum, doğru mu yapıyorum sizce?
Cevapla