herkes sevdiği için fedakarlık yapar ama abartmamak lazım tabiki. sizin yaptığınız en büyük fedakarlık neydi? pişman mısınız?


Hiç ilişkim olmadığı için fedakarlık da yapmadım maalesef
Cevap
16Cevap
Sabahlara kadar uykusuz kalmışlığım var işe gideceğim halde bu sanırım..
Pek fedakarlık yaptığımı hatırlamıyorum, sonunu bildiğimden.

Yağmurlu havada Naciyenin penceresinin önünde halay çekmem
Yorumlardan anladigim kadariyla kizlar daha cok fedakar gibi. Bu evliliktede de boyle. Kadinlar ne yazik ki daha cok fedakarlik yapiyor ya da buna mecbur bırakılıyor.
Sonunu bile bile sürekli alttan almak. Kendimden çaldığım için en büyük fedakarlık bence.
Zengin kocadan bir şey almadan ayrılmak evliykende masraf yaptırmamak aklıma sıçaym.
Çok büyük borç vermiştim onunla düğün yaptı pislik herif ay ben neler atlatmisim
En buyuk fedakarlik😈
Cuck01d olmam bence
😈
Ayrıldıktan sonra evine gittim gururumu hiçe sayıp evde yoktu
Affetmekti :) aynı hata tekrarlanınca ders çıkardım
zamanımdan çaldım onunla ilgilendim
Kendimden ödün vermek
cok sevdik daha ne olsun
Kuzenimin düğününe gitmemiştim 😂
Hersey yapardim ama yok
Maddi manevi herşeyimi verebilirim seviyorsam
Gururumu hiçe saymak diyebilirim.
Hiç sevgilim olmadı ki
Kimse benim yaptığım aptallığı yapmasın
engellemelik bi boş çar daha :d
Kendimden ödün verdim.
Hiç olmadı
Hayallerim...
Fazla güven ve karşı tarafı da kendin gibi görmek
vermesıne ragmen yapmamıstım
Ailemi karşıma almak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?