Sevgilim çok kısıtlayıcıydı dayanamadım engelledim haklı mıyım?

Çok bağnaz ve kısıtlayıcı biriydi ayda yılda bir dışarı çıkan biriyim ve her dışarı çıktığımda moralim bozuk oluyordum zehir ediyordu önünü açma oje neden sürdün nerdesin kavga kavga kavga fotoğraf at bilmem ne mahvediyordu günümü yediğim yemek kursağımda kalıyordu her şeye kızıyordu oje sürmeme ruja kızıyordu yeter artık dedim yani dayanamıyordum ailemle mitinge gittim diye kavga çıkardı nasıl gidersin gidemezsin ben kaldırmam bunu bilmem ne saydı sövdü ne yaptıysam bu hareketleri bırakmadı özel alanıma aşırı müdahale etti en son yine bu ailemle mitinge gitme meselesinden tartıştık bende engelledim dayanamadım her gün moral bozukluğu her gün köle gibi onu yapma bunu yapma bıktım sizce haklı mıyım? Erkek kankama mesajlar attı yazmayacaksın bu kıza diye bir ton olay çıkardı başıma falan çok aşırı kısıtlayıcı ya nefes aldırmıyor topuklu ayakkabıya bile laf akliniza gelen her şeye laf.
Güncellemeler
+1 yıl
Onla sevgili olduğumdan beri stres oldum psikolojimi bozdu
Sevgilim çok kısıtlayıcıydı dayanamadım engelledim haklı mıyım?
Cevapla