Evet sorun yok
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kadın erkek eşitliğine inanmıyorum bakın ben bir kız olarak söylüyorum siz ister inanın ister inanmayın kadın ve erkek eşit değildir erkek fiziksel olarak kadından daha güçlüdür ama kadınlarsa ev işlerinde erkeklerden daha iyi yani ikisininde birbirinden üstün olduğunu kabul etmiyorum fakat kadının erkekten erkeğin kadından daha iyi olduğu konular var ve eşit değiller denkler
Kadın erkek eşitliği konusu öyle bir şey değil zaten. Kadın ve erkeğin güç oranları eşit değildir. O yüzden erkekler fiziksel olarak ağır işlere daha yatkınlar. Kadınlar ise fiziksel olarak güçlerinin yetebileceği her işi yapabilir. Kadın erkek eşitliği haklar konusunda bir durum. Kadın ve erkeklerin haklar konusunda eşit olması durumudur savunulan görüşlerin %90'a yakını.
Cevap
1Cevap
Olmam. Ne olursa olsun insanların görüşlerine, fikirlerine saygılı olmak zorunda.
Eleştiri yapabilir ama alay etmemeli.
Dediğim gibi benim fikrime özgü bir durum. Herkes nasıl düşünür bilemem. İyi geceler.
kadın erkek eşitliğini savunmayan biriyle işim olmaz
Feministlerle alay eden adamlardan sonra feminist olunmuyor mu zaten :))))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?