Bir kıza nasıl yaklaşmalıyım, nasıl iletişim kurmalıyım?

merhaba arkadaşlar kendime olan özgüvenim maalesef 0 ve fazlasıyla yanlızım hayatım ev ve iş arası başka hiç bir şekilde aktivitem yok bi kız arkadaşım olmasını isityorum ama yakışıklı değilim boyum kısa 1,68 ve zengin değilim ve bi kıza gidip sizden hoşlandım demekten gerçekten çok korkuyorum o an nasıl bi tepki vericeğinden korkuyorum ama bu şeklide de hayat yaşanmıyor zaten işten eve geldim yemek yedikden sonra odama geçip akşama kadar bilgisayrdan youtube dan videolar izliyorum ve çok saçma bi yaşantım neyse uzatmaya gerek yok özelikle kızlara soruyorum bi kıza nasıl yaklaşmalıyım nasıl iletişim kurmalıyım gibi gibi yardımcı olur musunuz

Bir kıza nasıl yaklaşmalıyım, nasıl iletişim kurmalıyım?
Cevapla