AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
119Cevap
Karşılık vermeyen kadına hıyar gönder gitsin... sanki dünyayı kendi yaratmış güzel kardeşim. İstemiyosa boş ver et gitsin bu kadar basit böyle kapçık kupçuk işlerin anlamı yok.
Çok saçma böyle şovlara ne gerek var adam gibi sus köşene çekil 😃
Yorumları okuyunca anlıyorsunuz neden bu ülkede yaşanmaması gerektiğini :)
Reddedilmek koymadı demek istemiş aslında ama koymuştur 😂
Örnek bir durum. Altında art niyet aramaya gerek yok.
Reddedilecek ne yaptı ki çiçeklerle özür diliyor ,?
Bence güzel ama yinede sanki vicdan azabı ve mahçuluk hissetirmeye çalışmış gibi bilemedim
Gereksiz hünerler bu davranış ona bir şey katmiyacak
Olursa oldu olmadıysa da efendilik kazandı 😏
Ne gerek var ki yani bide arkasından çiçek gondemeye anlamadım
şimdi biz nereden bilelim bunu bir adamın yolladığını
Gayet gereksizce ve ezik bir davranış
çirkefleşme genelde kadınlara özgü bir durum
çok nadir erkekler de yapar
Son şansını denemiş. Yalnız bu görseldeki adam değil yapan hahah.
Ters psikoloji. Bide burdan yürüyeyim belki ikna ederim tavrı vat samimi bulmadım:)
O çirkefleşme değil bu süslü cümlelerle aklını çelebilirmiyimin çırpınışları
Kişinin daha çok ümit etmesini sağlar bu hareket ben yapmam mesela
Elimi son defa yanağıma koy, istemiyorsan giderim giderim. Gripin-Gül güzeli şarkı sözü gibi olmuş
Elini*
ayy o degil de ben cicekleri cokkk begendimm 😍😍asiri guzel.
Bence gereksiz bir hareket. Zaten kadından vazgeçmiş olsaydı çiçek falan ugrasmazdi..
Acaba bir şansım daha olabilir mi hareketi bu bence. Ben olsam vicdan yapabilirdim mesela 😂
Çok ama çok gereksiz, neden biliyor musunuz bir kadın bir erkeği reddediyorsa zerre yakışıklı bulmamış ve zerre değer vermiyordur, çünkü erkekler kendisine teklif gelince sırf karşı cinse yani kadına değer verdiği için teklifi kabul eder kırmaz, ama kadın öyle mi? bakın istediğiniz erkeğe teklif edin kadını kırıp reddetmez.
Ayrıca kadınlar papatya falan değil bildiğiniz şeytan.
Evet manipüle içeriyor ama sonraki adım tamamıyla kadının duruşu ile ilgili
Net eziklik, hiç gerek yok, bence bir erkek ailesi dışındaki bir kadına çiçek almamalı.
Niyeti sevgili olmak varmış ama son bir kez daha şansımı deniyeyim demiş galiba
Vay be! Keske herkes bu kadar anlayışlı ve düşünceli olsa.
neden Erkekler genelde negatif yorum yaparken kadınlar bunu daha hoş karşılamış? 🤣
Bu aşırı. Yinede bela olmasından iyidir. Çok bunalım bir durum
Gereği yok.
Yolda görsem kaldırım değiştirirdim, manipülatif..
Ah, birde papatya mı göndermiş, böyle tatlı erkekler de var işte
incesi fazla bunun giderken imzayı atıp, yeni bir başlangıca selam çakmış dbdbdb
Bence bu adamın kendisine saygisi yok ve takıntılı biri.. Beni aksine korkuturdu
Gereksiz. Kibarca yanıtını almış işte daha çiçek gönderip uzatmanın manası yok bence.
Çok güzel bir not giderken bile asil olmak bu olsa gerek valla bayıldım
Bana çok kibar gelmişti kötü bir niyet aramadım
Nazik gibi görünülmeye çalışılan manipülatif bir davranış 😄
hani ya tutarsa hesabı son kez denemiş ama elinde patlamış sanırım boş yapmış biraz 🤣
hiç gerek yok reddedildiysem döner giderim çiçek neymiş yahu :D
Ne Manipülasyonu yahu, son sözünü söylemiş işte.
cut.
Kadin etkilenmis ki sosyl medyada paylasmis adam Şu an hedefine ulasti unutulmamakti
Güzel kibar davranis ama hala bana şans verebilirsin demek oluyor bu
Dimi 😂😂
gereksiz bence hayır demiş çirkefleşmeye de bu kadar inceliğe de gerek yok
Kibarlığında bu kadarı👏🏻👏🏻👏🏻
Reddedilince öldürenlere örnek olsun!
Grizekalı, illa bir geridönüş almak isteyen sümsük tavrı bu
Kadında iz bırakmaya çalışmis ve görülen o ki başarılı da olmuş
nee gerek var çiçek göndermeye yaa kararından çevirmeye çalışıyor
Ne tatlı yaaaa.. bana yönlendirsen ben reddetmem ahdhsfsffdf
viral o viral :D
Bu nasıl bir ezikliktir ya hemcinslerim bu kadar küçülmeyin
Gereksiz geldi bana bilmiyorum istememiş işte alttan alttan ısrar gibi hissettim
Göz boyama , açık kapı bırakmak için yapılmış bir hareket
Son bir kez şansını denemek istemiş :) Gereksiz bir hareket bence..
Benim bildiğim Kadınlar ısrar eden yapışkan erkekleri seviyordu. Hani kaçan kovalanır hesabı. Böyle ince naif adamları sevmezler sanmıyorum
Bize de hayvanlar denk geliyor
Biraz manipülatif olabilir ama manipülasyon her zaman negatif bir durum değildir. Insanları iyiye teşvik etmek için de manipüle edebiliriz.
Aşırı saçma böyle egolarını şişire şişire hiçbir kadına ulaşamıyorlar çünkü çok ilgi gösterince şeyleri kalkıp herkesi reddeder
Bir kızdan red yemiştim senin gibi biriyle neden sevgili olayım diye. Çok uzun süre tartıştık. Ha nazikçe reddetse tamam eyvallah ama senin gibi biri? Ne varmış bende? Bunu diyen 1 yıldır samimi olduğum insandı.
Ve ondan sonra bir daha düşündü ve kabul etti
Ki adamın derdi gözüne girmekti ve başardı da
Ben böyle yorumladım 😄
Haha son kurşun sıkmış. Ya tutarsa diye.
Saçma gereksiz bir hareket o çiçeğe, o mesajı yazdırmak için verdiği para değmez bile o kadina
Bence yanlış yapmış ben olsam nutella çikolata kahve kolisi falan yollardım 😂
Bence bir şansı daha hak etmis, kızın bir şans daha vereceğine eminim ama kanitlayamam 😄