Güncellemeler
+1 yıl
Ama bu yorumlar çok az
Güncellemeler
+1 yıl
Ya bu yorumlar az lutfen daha fazla yorum yapın😂
Birinden hoşlandım çocuğu stalkladım eskiden sevgilisi vs olmuş sarılarak pozlar vermışler. Benim hiç olmadı. Birkaç kere baktım o da bana bakıyordu sizce benim gibi karşı cinsle ele ele dahi tutuşmamış birini ister mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kendini neden mal pozisyonuna sokuyorsun , beni ister mi ne demek arkadaş …
😂😂
Cıdden soruyorum ele ele dahi Tutusmadım erkeklerle onun sevgilisi falan olmuş sarılarak pozlar vermişler kız mehmetım falan yazmıs 16 17 yaslarındayken face de
İster mi🥺😂😂
Beğenirse İster
Bilmiyorum bos bos bakıyrodu sonra ben kız görünce yanında bırdaha bakmadım
Nerdesin😂
Bence bu kadar kendini hırpalamaya değecek biri değildir diye düşünüyorum , zamanla ona ilgin de azalacaktır hanımefendi
Yok ya ne hırpalaması biliyorum azalacağını yanında kız görünce bi soguma gelmişti zaten😂
Bu ne saçma düşünce yapısı ya
Neden
Sacma değil aslında olması gereken ama insanlar pek birbirlerinin öncesini önemsemiyor sonra üzülüyorlar
Sen kendini ötekileştirirsen kimse istemez merak etme
Cok sinir bozucu değil miydi yanında kız varkej bana bakması
Bakmaktan kasıt?
Yanı ondan hoslandıgımı anladı bence bır kere merdıvenden ınerken bakmıstı sonra kapı tuttu ben geceyım dıye ama gecmedım
Oradamısınjz
Knk sen bı bakma ile bu hale geldiysen 😄işin var
😂😂
Çünkü hıc yasamadım tatmak ıstıyorum belki ondan yanlıs anlayabiliyorum olabilir
Ama ben çocuğu begendım yanı once ben baktım zaten
Ben herkesı begenemıyorum
boş ver o seninle muhattap olmazsa sen de olma
Yok ya
Niye istemesin
Yani bakıyordu da ya yanında kız vardı okulda yine ben gelemem oyl3 şeylere🥺
Hmm anladim
Sence normal mi bu
Bana hıc samımı gelmiyor
Bilmem
Sen benı ıster mıydın?
Görmeden mi
Guzel isem mesela
Karakterinde onemli kafa dengiysen isterim
Hımm pekı erkekler neden böyle kız arayışına giriyorlar sonra
Bilmem ben biraktim o işleri
Ben galıba cok evlilik odaklı bakıyorum o yüzden yapamıyorum çünkü sımdı sarılmak isteyecek opmek isteyecek bunları evlenmeden yapamam bu yasıma kadar yapmadım sanırım ondan istenmıyorum
Yapmada zaten en iyisi kaliteli bi kızsın kutlarım
Teşekkürler ☺️
Ama sanaldan konuştuğum oldu
Onemli degil
O olabilir normal
Hımm
Oyle yani
Senle evlenelım😂
Bebegımız olsun🥺
What bebek noo no
Yaaa ama neden bebeksız olmaz😪👶🏻
Bebek sorumluluk demek
E bı zahmet sorumluluk da al yani erkek adamsın cocuk musun sen
Masrafları sen karşılarsan evleniriz
Hahhahaha çok komıksın ya
Senın sevgılın oldu mu ele ele tutuştunuz mu🥺😔
Sarıldınız mı😔
Oldu zamaninda
😪😪😪
Bunu gururuma yedıremıyorum işte
Neyi yediremiyosun gururuna
Baska kızların benım olana dokunmus olmasına
Çünkü bende yapabilirdim hatta bu potansiyelim de yüksektı yani ama olmadı
Zormus senin olan kim
Hatta o çocuğu facede kızın sahiplenmiş olmasına mehmetım koynunda yuz sene bın sene durabilirim yazmasına vs agladım biliyor musun görünce nasıl beklentıye gırmıssem😂
Düşün tanımamısken kıskancım🥺
Ulan ne ergenlermiş aşırı güldüm jdbdbdbf
Yanı lafın gelişi dedim
Gulme ben de yasayabılırdım ama bende işte sadece birilerine camdan vs bakmakla yetındım
Şimdi gururuma yedıremıyorum😑
Yazik etmissin kendine
Neden?
Bunun karşılığını elbet alacagım ama buna inanıyorum 🙂
Umarim alirsin hakkın iyi şeyler olsun
Ama bak şu an ben oyle birini tercıh etmiyorum ne kadar beğenmiş olsamda belki cocuk bana aşık olsa gelse ben kabul etmesem sırf bu anlattıgım sebeplerden sence kendını değersiz hissetmez mi onu cıddi bır ise layık görmüyorum mesela bence gururlu yasamak önemli🙂
Tabi gurur onemli
Sonucta o da hep bu yaşlarda kalmayacak birgün yaşı geçecek aıle kurmak isteyecek ama düzgün biri neden onu tercıh etsın ki kendıme layık görmüyorum açıkçaı
Kendıne yazık eden aslında o bunu zaman geçtikçe daha iyi anlayacak o ve onun gibi olan herkes 🙂
Evet haklısın
Umarım yanlış anlamadın sadece hani diyorsun ya kendıne yazık ettın bu biraz etkiledi yanı sonuçta ben zamanında yıne hıc konuşmadığım birine sadece camdan vs bakarak geçirdim ergenlık dönemlerimi ama karşı tarafın ergenliğini kızlarla gönül eglendırerek yaşaması zoruma gider elbette
Karakter meselesi
Bunlar güven meselesidır ilişkide insanlar sadece beğendiği için birlikte yola çıkıyorlar ama bence bır insanın cv sı daha önce yaptıklarıdır
Sen benım yerımde olsan amaann ne var oncesı yaşamışsa yasamjs mı dersın yoksa düşünür musun benım gıbı
Ben asik olmadim o yuzden bilmiyorum
Olabilir öyle işte
Hmm aynen
Benimde hiç olmadı