İşyerinde benden hoşlandığını hissettiğim biri var. Aramızda soğuk rüzgarlar esiyor.. Bir ortamda onu görünce selam veriyordum mesela, o karşılık vermiyordu. Espri yapıyordum, şaka yapıyordum, umursamıyordu. Bazen de naber diyordum falan karşılık veriyordu. Şimdi aramızı onun ısıtması gerekmez mi?
Dün galiba beni arıyordu iş yerinde. Yemek molasında beni aşağıda göremeyince yukarıdaki mutfağa gelmiş olabilir mi diyorum.. Çünkü geldi, bir kaç dakika durdu, gitti. Orada bir iki arkadaşla konuştu, zaten az kişiydik. Onlar da onu falan beklemiyorlardi yani, konuşmalarından anladim.
Bana adım atacaksa atsın, ya da sadece arkadaş olmak istiyorsa.. ne yapmalıyım? Bir şey yapmayıp sadece şu an ne yapıyorsam onu mu yapmalıyım?
Bu arada işyerinde yönetici olacak, ona küçük bir hediye alıp tebrik mi etsem diyorum. Ya da sadece sözlü tebrik yeterli mi? Bana selam vermeyen biri sonuçta hediyemi hakeder mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sadece asla negatif hissettirme ve söylediği her cümleye pozitif ol.
O bana negatif hissettirmisti sanırım, aynısını sen ona yapma diyorsun. Haklısın sanırım. Belki de ben o kadar girişken olunca hata ettim..
Sana taktik uyguluyor.
Allah Allah? Biraz daha anlatır mısın? Ne taktiği? Ne yapmam lazım oyuna gelmemek için?
Sana sürekli pozitif davranırsa senin onu cepte göreceğini ve ilgini kaybedeceğini düşünüyor. O yüzden sana arada bir negatif hissettirmeyi ihmal etmiyor. Ayrıca seni bir sorgulama sürecine sokup "bir yanlışım mı oldu?" düşüncesi içerisine sokup peşinden koşturmayı hedefliyor.
Sakın yanına gitme. Ama yanına geldiğinde de pozitif davran. İltifat etse dahi. Ama sakın yanına gitme. Eğer o senin yanına gelise böylelikle senden hoşlanıp hoşlanmadığını da anlamış olursun. Çünkü seni sadece cinsel obje olarakta görüyor olabilir.
Hmm arada negatif değil de arada pozitif davranıyordu. Ama şimdi yönetici olacak iyi ve profesyonel ilişki kurmak istiyorum. Mecbur gideceğim ama işle ilgili olacak. Bir tebrik ederim ama tebriksiz olmaz, hem de takım arkadaşıyiz.. belki benimle aynı takımda olup benim gibi yakın olmayan insanların davranışlarına göre karar verebilirim. Ama onlardan da Bir farkım olsun istiyorum, her zaman farkım oldu zaten. Daha profesyonel olmak istiyorum. Ben de ileride yönetici olmak istiyorum, var bir hedefimiz 😇
Bir yanlışım mı oldu diye düşündüm gerçekten. Ama böyle şeylere ne gerek var.. ikimiz de yetişkin insanlarız..
Ona olan ilgim azalınca yani vazgeçince sanırım o daha çok bana ilgi duymaya başladı sanırım. Daha çok hissediyorum..
Hoslanmiyor bence
Ne biliyorsun 😂 Ben öyle hissediyorum diyorum..
Gostergeler yanlis hissiyat gibi
Sen hoslaniyosun
Ben hoşlanmıyorum artık..
O hoslanmadigi icin mi
Hayır başkasına ilgi duydum
Ne cabuj
Çabuk değil işte o. Bilip bilmeden yorum yapmak çok kolay
E anlat
Niye anlatayım
Bilip bilmeden konusma diyon ya anlat bileleim
Dun baskasindan hoslaniyorum derken simdi baskasi cikti
Komiksin ya burada hoşlanır hoşlanmaz gelip soru sormadim dün. Bugün de hemen başkasından hoşlanmaya başlamadım. 🤣 Bunlar zamana yayılan şeyler..
Iste gecmisse neden sorasin
İşte geçmiş olmadığı için soruyorum 😅 bela mısın
Bela degilim de dogruyu soyletmeye calisiyorum
Sence ben burada yalan mı söylüyorum yoksa söylemenin bile anlamsız olduğunu mu düşünüyorum 😅 bela olsun bence şu an yeterince.
Bence evet