Çoğu erkek fazla mı geniş yoksa ben mi fazla ince düşünüyorum?
Günümüz erkekleri fazla geniş!
Ne ilgisi var! Modern çağda yaşıyoruz!
Bir dakika! Şahsi görüşümü paylaşacağım!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çoğu erkek fazla mı geniş yoksa ben mi fazla ince düşünüyorum?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Kişiye göre değişir yani genişlik derken ne kast ettiğinize bağlı
Benim düşünceme ya da beklentime göre erkek eşine sahip çıkmalı, onu korumalı, yanında durmalı. Hemcinslerini en iyi kendileri tanıyorlar sonuçta. Daha korumacı olmaları gerekirken daha rahat davranıyorlar. En azından birçoğu böyle. Kadın birinin davranışından rahatsızken bunu eşine söylerken adam "sen fesatsın. Yanlış düşünüyorsun" diyebiliyor. Bilemiyorum. Böyle bir devirde kimseye güven olmazken erkekler fazla rahat davranıyor gibi. Adam yanında olmayınca kadın için her şey daha da zorlaşıyor tabi.
Şahsen carparim affetmem her ne kadar ayak uydurmaya calışsam da abartanı yılışığı cıvığı çarparım
Erkekler zaten genisde kizlar erkkeelri geçmiş durumda
Yani haklısın aslında cinsiyet meselesi değil bu. Kızlarda geniş. Ama insan erkeğin daha korumacı olmasını beklerken onun birçok şeyi normal karşılaması kabul edilebilir değil.
Sevmediği içindir seven insan kıskanır
Herkes için geçerli değil bence bu durum.
Kendin açıdan düşün sen kiskanmazmisjn
Ben kıskanırım ama herkes bir değil ki. Bilemiyorum.
Dişinini kıskanmayan tek canlı domuzdur seven insan kıskanır bu degismez
Belki de..
Ben şimdiki erkeklerden degilim. ozzamann
Keşke kimse olmasa. Erkek biraz korumacı olmalı diye düşünüyorum ben.
Bilmiyorum sahiplenirim çok ve kiskancim ve benim olsun isterim ama her kadına göre degik
Her şey dozunda güzel tabi. İnsan ne kıskançlıkta ne de rahatlıkta aşırıya kaçmamalı
Ben doz falan bilmem 😂😂 benim olan benimdir
Öyle diyorsan.😂
Evet
Bazıları iyice gvt olmaya başladı
Kadın için daha da zorlaştırıyorlar durumu. Erkek korumacı olmalı diye düşünüyorum ben.
Bende
Bana da aksine çok kıskanç geliyorlar
Herkes bir değil tabi ama gözlemlediğim ve duyduğum kadarıyla baya genişler.
bu kimseyi ilgilendirmez.
Aşırı fazla genişler
Düzeltilemezler mi 😁
maalesef zor 😂
Doğru insanı bulmak iyice zorlaştı 😂
Doğru insan diye bir şey yoktur doğru zaman vardır 😂
En doğru zaman öldükten sonrası sanırım. 😂😂
Bak bu konuda çok haklısın 😂
😂😂
O yüzden aramayı bıraktık keyfimize bakıyoruz 😂
Hayırlısı olsun 😁
ne konuda
Eşlerini, kardeşlerini yahut kızlarını yeterince koruyup kollamıyorlar diye düşünüyorum. Birçok şeyi normal karşılayabiliyorlar. Bu da kadın için her şeyi daha da zorlaştırıyor diye düşünüyorum.
evet
Ne olacak böyle?
Kıskanç birisiyim.
Yani evet
Düzeltmek mümkün değil mi?
Hayır