Olmuyorsa kabullenmek gerekmez mi hem kabul edecek çok kız var diyip niye o kızlara gitmezler
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞimdi zorluktan bahsettiğinin ne olduğuna göre değişir. şu an ben de benzeri bir kızı kazanmak istiyorum lakin bu bütün gün bununla uğraşacağım anlamına gelmiyor.
1148 Yorumla
Soran+1 yılBütün gün değil ama bundan sonra vazgececek misin
Cevap sahibi+1 yılKarşımdakine bağlı. Bana şu shit test denilen saçmalığı uygulamaya çalıştığı aşikar. Benim durumumda abartılı bir şekilde denemişti ve geri adım atmış bende bir adım ileriye gittim. Eğer belirli bir süre iletişime geçmezse bu sefer geri adım atacağım
Cevap sahibi+1 yılÇünkü en son sırf tepki ölçmek için iletişimi kısıtlayan oydu o yüzden şimdi onun yazması gerekiyor. Ama olur da belirli bir süre yazmazsa yine geri adım atarım bu öyle gider.
Soran+1 yılHayırlısı olsun hakkında
Soran+1 yılBunun sonu gelmez gibi
Cevap sahibi+1 yılHatta kıza öyle bir gönderme yaptım ki hem şüpheleneceği ama kanıylayamayacağı için bana soramayacağı, bu oyunların farkında olduğumu ve anlamsız şekilde davranmamasını beklediğimi ifade ettim
Soran+1 yılKararsızsa sen gittiğinde o geri duruyor sen geri çekileceğinde o yaklaşmak istiyor bakar sen vazgeçtin o da vazgeçer bu döngü böyle devam eder kararını verdiysen kararlı olmasın o zaman eninde sonunda belli olur diye düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılGöreceğiz kızın ne yapacağına bağlı en son sevgilisi olduğunu, konuşmamdan rahatsiz olduklarını ve sadece dersler için konuşmak istediğini söyledi sonra online ve son görülmesini kapattı ben de tamamdır diyip engelledim. Birkaç gün sonra son görülme ve çevrimiçi bilgisini geri açmış 😃
Cevap sahibi+1 yılÇok ucuz oyunlar ya biraz mantık sevgilisi olsa ve kıskansa ders için konuşmamıza niye izin versin 😂
Cevap sahibi+1 yılBunu yuttuğumu düşünüyor ciddi ciddi zekama hakaret edilmiş gibi hissediyorum 😔
Soran+1 yılKarışıkmış baya gerçekten sevgilisi var mı varsa peşinden gidecek misin böyle 😄
Cevap sahibi+1 yılBir de bilmediğimi düşündüğü bir hesapta engellememden bir gün sonra engelliyorsa gördüğü zaman unutamayacağındandır, benim hayata pozitif bakış açım gibi birşeyi beğenmiş
Soran+1 yılArkadaşlığınızı bozmak istemiyor gibi geldi bana
Cevap sahibi+1 yılBana öyle gelmiyor çünkü ilgimi anladığında çok flörtöz davrandı hatta Instagram ini istediğimde hemen verdi fakat bir sonraki mesajımda bu rahatsız olma olayını söyledi. Tanışalı da daha bir hafta oluyor
Cevap sahibi+1 yılHatta bir tane daha sağlam kanıt var oda şu eğer gerçekten sevgilisi olsaydı ve benim duygularımı incitmeden bunu açıklamak isteseydi Instagram takibimi bekletmezdi çünkü sevgilisinin fotoğrafını gördüğümde kesin olarak inanırdım.
Soran+1 yılBi kız durduk yere rahatsız olduğunu demez ya pişman oldu ya kafası karışık ya da dediğim gibi
Cevap sahibi+1 yılYani benim hızımdan dolayı zaman kazanmak istemiş olabilir çünkü daha tanışalı bir hafta oldu ve son iki günde onunla açık bir şekilde ilgilendiğimi belli edip sohbetin seviyesini bir anda 1'den 5'e çıkarmayı denedim
Cevap sahibi+1 yılBelki de sevip sevmediğimden emin değil, belki beni çapkın birisi sanıyor belki de dediğin gibi kafası karışık bilemeyiz
Soran+1 yılHerkes sosyal medyada sevgilisini paylaşacak diye bi şey yok bi şey olmuş ondan böyle kim ne hata yaptı bilemem ya senin hatanı gördü ya da kendi yaptığını hata olarak gördü
Cevap sahibi+1 yılEvet ama genele bakarsak büyük bir çoğunluğu paylaşır hatta bu kızın paylaşma ihtimali daha da yüksek çünkü aile baskısı olan bir kız değil
Soran+1 yılAceleci davranmissin 😄
Cevap sahibi+1 yılDediğim gibi bir sürü olasılık var ama elimizdeki bilgileri derlediğimizde ortaya çıkan en yüksek ihtimal kızın sevgilisinin olmuyor olması
Cevap sahibi+1 yılAma elbette böyle söylediği için kıza herhangi bir hamlede bulunmayı düşünmüyorum şu anda onun bir adım atması lazım eğer gerçekten bunlar oyunsa ve benimle konuşmak istiyorsa
Cevap sahibi+1 yılEvet biraz öyle sen de kendini kızın yerine koysan herhalde afallardin değil mi 😃
Soran+1 yıl😄😄 olabilir daha yavaştan alsan iyi olur yangından mal mı kaciriyon
Cevap sahibi+1 yılAslında hayır olayları böyle hızlandırmamın sebebi arkadaş olarak görmediğimi net bir şekilde anlamasıydı yani ilerleyen zamanlarda olur da birbirimizi tanımaya karar verirsek arkadaş olarak değil sevgili adayı olarak değerlendirelim diye
Soran+1 yılO da önce seni önce arkadaş olarak tanımayı istiyor aradaki fark bu
Cevap sahibi+1 yılYani amacım biraz da kızın merakını harekete geçirmekti sonuçta gördüğün gibi beni uzaklaştırmayı denese de tekrardan yakinlaştırdı
Soran+1 yılDediğim gibi seni tanımaya çalışıyor ama önce arkadaş olarak bunu yapmak istiyor gibi
Cevap sahibi+1 yılAma kadın psikolojisinde şöyle bir şey var arkadaşça konuştuğu birisini arkadaşı gibi görmeye daha meyilli oluyor. Fakat eğer ortada birden ortaya çıkan bir ilgi varsa ilk başta uzaklastirmayi denese de bilinçaltından düşünmeye başlıyor ve aradaki eksik parçaları doldurmaya çalışıyor acaba iyi bir sevgili olur muydu diye
Soran+1 yılO süreyi belirlemek sana bağlı işte 😄
Cevap sahibi+1 yılVe en nihayetinde dirense de eğer ilgisi varsa karşısındaki kişinin kurallarına göre hareket edip onu tanımaya yöneliyorlar
Soran+1 yılFazla arkadaş olursan kanki olursun ya da aceleci davranırsan da şüpheli olursun
Cevap sahibi+1 yılSüreyi ben değil o belirleyecek eğer gerçekten ilgisi varsa bir süre sonra illa ki bir şeyler yapacaktır
Soran+1 yılYani biraz zaman taniyabilirsin
Cevap sahibi+1 yılEvet zaten şüpheli olmaktı niyetim. Aklında bunun doğru olup olmadığını ister istemez kurgulayacak
Soran+1 yılŞüpheli olursan nasıl güvenecek ciddi misin şaka mı
Cevap sahibi+1 yılZaten öyle yapıyorum o bir adım attı ben de attım şu an yüksek ihtimalle kararsız veya bana yazarsa nasıl bir şeyle karşılaşacağından emin değil, düşük ihtimalle ise sadece arkadaşı olarak görüyor bunu zaman gosterecek umarım olumlu olur
Cevap sahibi+1 yılŞüpheli olma durumunun nasıl olduğuna göre değişir. Örneğin ben bu durumda kıza gayet nazik ve samimi davrandım ve şüpheli de olsam resmin tamamlanmış kısmı burada olacak
Cevap sahibi+1 yılŞüpheli olma durumu burada acaba her kıza böyle yazıyor mu, ben ne hissediyorum sorularını getirir ve cevabı ise samimiyetim eğer öyle olmasaydı çevrimiçi ve son görülmesini geri açmazdı
Soran+1 yılAceleci olman şüpheli düzgün bi şekilde konusmaniz lazım açıkça umarım hayırlısı olur
Cevap sahibi+1 yılBu arada manipülatif şekilde davrandığıma bakma ben karşımdaki kişiye gerçekten değer veren birisiyim
Cevap sahibi+1 yılİşte şüphe merakı getirir yeter ki iyi bir intiba bırakmış ol. Göreceğiz umarım olumlu sonuçlanır ama olumsuz sonuçlanırsa da yapacak bir şey yok ben sadece elimdeki verilere göre bir aksiyon alabilirim şu anda gerisi kıza bağlı
Soran+1 yılÖyle düşünmedim ben olası yanlış anlaşılabileceği durumları söyledim
Cevap sahibi+1 yılAnlıyorum ama o ihtimali düşük tutmak için iyi bir uğraş verdim diyelim yani kıza oldukça dürüst ve nazik davrandım. Ben şahsen nezaketin, dürüstlüğün ve netliğin insan üzerinde huzur verici ve olumlu bir intiba bıraktığına inanırım
Cevap sahibi+1 yılVe o yüzden hayatım boyunca neredeyse hiç yalan söylemedim
Soran+1 yılTabi orası öyle hayır olsun
Cevap sahibi+1 yılBu birçok insanın farketmediği, saflık olarak nitelendirdiği fakat hayata hem huzur, hem pratiklik hem de aksiyon getiren bir şeydir dürüstlük
Cevap sahibi+1 yılHayırlısı olsun birde farkettiysen manipülatif bir insan olmak için insanları kullanmak gerekmiyor bu çok kötü bir şey bence. Manipülasyon doğru kişiler tarafından kullanıldığında hayata huzur katan bir şey
Cevap sahibi+1 yılBu arada çabalarım sanırım olumlu veya olumsuz sonuç verecek kız whatsappa giriyor ve ben çıkınca direk çıkıyor. Umarım olumlu bir sonuç olur
Soran+1 yılSenden adım bekliyor yani
Cevap sahibi+1 yılBiraz daha zaman geçti şöyle ki Instagram takip isteği gönderdim bütün gün olumlu yanıt gelmedi ben de bu sefer direk rehberden sildim kızı. Sildikten kısa bir süre sonra da "aşk ulaşamasan bile sevgini koruyup kendi benliginden önce sevdiğinin benliğini düşünmektir" gibi bir şeyi beğenmiş
Cevap sahibi+1 yılBence kız biraz fazla egoist
Cevap sahibi+1 yılYani şu an tam olarak ne istediği, sevgilisi olup olmaması konusunda söylediklerinin doğru olup olmadığı, benim hakkımda tam olarak ne düşündüğü sorularından tam olarak emin değilim ama eğer benden hoşlandıysa tek yapması gereken dürüst ve net olmak bunu da yapıp yapmayacağı zaman gösterecek. İlişkilerde oyunları hiç sevmem net ve dürüst olmalı insan her alanda sadece aşk anlamında değil.
Cevap sahibi+1 yılÖzellikle dürüstlük, oyunların dönmemesi ve net olmak iş hayatinda bile etkili örneğin benim bir arkadaşımın takımı teknopark projesini aşırı anlaşmazlık ve herkesin bencilliğinden dolayı iptal etmiş.
Cevap sahibi+1 yılYani ilişkiyi sürekli zora sokan kız bir süre sonra gözümde değerini kaybetmeye başlar çünkü ben en başta güven ve dürüstlük ararım ilişkilerimde.
Cevap sahibi+1 yılHatta bu olaya öyle önem veririm ki hem yakın çevrem son derece güvendiğim ve birbirimize her daim destek olduğumuz insanlarla doludur hem de beni en sevmeyen kişilerin bile düşünceleri bir süre sonra değişir.
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Yazıyordum birkaç gündür konuşmuyor işine gelen durumlarımı direk görüyor ve hem whatsappa girme süresi epey arttı hem de bir gün ben çevrimdışı olunca direk çevrimdışı oluyordu gece geç saate kadar
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Yani test mi ediyor, gerçekten sevgilisi var mı, eğer varsa yedekte mi tutmaya çalışıyor emin değilim ama sanırım sevgilisi olsa da olmasa da yedekte tutmaya çalışıyor yoksa şimdiye kadar o da bir şekilde kovalardı herhalde
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll En nihayetinde zorla güzellik olmaz ben elimden geleni yaptım bana gelip gelmemek ona kalmış gelmezse de yapacak bir şey yok yoluma devam edecem ama gelirse iyi olur mu dersek bence olur.
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Yukarda yazdım işte kız ilgimi anlayınca ilk flört etti instasini verdi falan ama sonraki mesajımda sevgilisinin olduğunu, rahatsız olduklarını ama "derslerle ilgili her zaman konuşabileceğimizi söylemişti"
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Henüz buluşmadık sınıfımdan birisi
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Bir de atlamışım gelecek düşünüyor musun kısmına gelirsek evet ben eğer bir insanı çevreme katıyorsam her zaman olabilecek en uzun sürede hayatımda olmasını bekliyorum demektir. Hoşlanıyor musun kısmına gelirsek evet hoşlanıyorum
- +1 yıl
anladim, ben böyle görüyorum anladığım kadarıyla, bence kızın sevgilisi yok, sen aniden 1'den 5'e hopladığın için kız bu durumdan kararsız rahatsız oldu çünkü bir kız senin ciddi olmadığını onunla tek seferlik olmak istediğini düşündürdün, ben olsam bende öyle düşünürdüm, bu yüzden senden uzak durmak istediğini düşünüyorum sevgili ve ders olayı bence bahane, yoksaki kız seninle flörte girdiğine göre hoşlanmış beğenmiş ama sen batırmışsın , bence sende biraz fazla egoist var gibi, böyle atlamalar 6 hafta sonra yapılır bence.
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Egoistlikten değil bende sosyal anksiyete ve mükemmeliyetçilik var o yüzden bir kere karşıma ihtimal çıktığında kafamda onlarca ihtimal belirir yani amacım kız eğer hoşlanmıyorsa veya beğenmediyse bunu ilk baştan öğrenmekti yoksa ben egoist birisi değilim aksine bana en ters düşen insanların bile bir süre sonra alıştığı, çevremle yardımlaşmayı, vaktim oldukça insanlara birşeyler katmayı çok seven birisiyim
Cevap sahibi+1 yılVe geçmişte bu anksiyete yüzünden başka flörtlerimde çok rahatsız oluyordum ve olumsuz geçmişti tek yapmak istediğim önümü net bir şekilde görebilmekti çünkü gerçekten bu tarz konularda çok hassas birisiyim
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Peki sence ne yapmalıyım?
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Aslında sen böyle söyleyince mantıklı geldi gerçekten de yanlış anlaşılmış olabilirim peki sence bu durumu nasıl düzeltirim?
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Yani yazmak istiyorum ama yazmaktan çekiniyorum kız ne tepki verir emin değilim
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Sanırım mesajı aldı önceki durumlarımın hiçbirini istemiyordu doğrudan bu durumu açıkladığım bir paylaşımda bulundum izlemiş
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Çok yüksek ihtimalle haklı çıktın yardımın için teşekkür ederim :)
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Valla çok sağol ya gerçekten bu konuda yaptığım kritik bir hatayı farketmemi sağladın valla Allah razı olsun :)
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Terslemez değil mi yani bu durumu paylaştım, 15/20 dakika sonra falan bütün durumlarımı görüldü yaptı
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Sanırım niyetimin kötü olmadığını anlatabildim
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Hayır yazmadı ama görür görmez bütün durumlarımı izledi
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Sanırım interneti kapatıp öyle izliyordu hatta bir ara gece geç saatte durumumu izlemisti hemen çıkmıştı whatsapptan
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Sanırım bunlar iyiye işaret?
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Yazmadım durumumda paylaştım durumlarımın hepsini görüldü yaptı
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Yani sadece onun görebileceği şekilde ayarladım ve WhatsApp durumumda paylaştım söylemek istediğimi
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll bugün sadece ona gönderme yaptığım ilk durumumu izlemişti sekiz tane falan daha durum vardı sonuncusu da kıza bu durumu belirtmek istediğim durumdu. Hepsini izledi bir anda
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Üniversite
Soran+1 yılİnşallah iyi gelişmeler olur ne olursa olsun iyiyse olsun
Cevap sahibi+1 yılİnşallah şimdilik bir şey yazmadı bir ara uzun süre online falan oldu sanırım arkadaşlarına danışıyor
Cevap sahibi+1 yılYani hiç bu yönden düşünmemiştim böyle bir hatayı nasıl yaptığıma çok şaşırdım
Cevap sahibi+1 yılDurumda espri yaptım bir de "çok ilginç bazı durumlarım sadece bir kişiye ulaşıyor" gibi bir espri yaptım. Yani direk ona yönelik söylediğimi anlamamak mümkün değil.
Cevap sahibi+1 yılHayırlısı ben elimden geleni yaptım inşallah kız da olumlu bir şekilde davranır zaten öncesindeki nezaketim ve vermeye çalıştığım mesajdan anlar bu sefer valla şu yukarıdaki arkadaş olmasa daha bir ay farketmezdim ben bunu 😃
Soran+1 yılYanlış anlasılma düzelir umarım 😇
Cevap sahibi+1 yılUmarım öyle olur çok sevindim o en sonda işte gerçi böyle buglar bazen iyi oluyor dedim. Daha son iki durumuma bakmamış ama bence kız anladığımı da anladı şu an belki de arkadaşlarıyla konuşuyor umarım samimiyetime güvenir.
Soran+1 yılBiraz zaman gerekli
Cevap sahibi+1 yılŞu esprili son iki durum abartı mi oldu diye düşündüm de bence çok değil ona yönelik söylediğimi belli etmek için yaptım. Hatta hakkımda kısmını bile bu yönde değiştirdim anlamaması imkansız
Cevap sahibi+1 yılBir saattir falan whatsappta değil ama bugün bir sonuçta gelmeyebilir ziyanı yok bekleyecem artık
Soran+1 yılBiraz zaman tanımadığın acele edersen elde etmek için yaptığını düşünebilir
Soran+1 yılBiraz zaman tanımalısin
Cevap sahibi+1 yılBence de bırakayım düşünsün onun sınırlarına saygım olduğunu anlasın bu iki espri fazla oldu mu bilmiyorum ama içimden geldi yapmak istedim.
Soran+1 yılOlabilir ya o kadar artık ona kalmış
Cevap sahibi+1 yılSanırım bu akşam cevap gelmez ama bu sefer kafam çok rahat biliyor musun öyle aklımda bir sürü ihtimal dolaşmıyor
Cevap sahibi+1 yılGecenin birinde dersle ilgili konuştu 😃
Cevap sahibi+1 yılArkadaşının yarın sınavı varmış yardım edebilir miyim diye sordu 😃
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Valla ben de anlamadım ki arkadaşının yarın sınavı varmış ona yardım edebilir misin dedi aynı konudan da onun başka gün dersi varmış ayrıca
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Ben de başka günde olan derse bakabilecegimizi ama yarınki derse çok geç olduğu için bakamayacagimi söyledim
Cevap sahibi+1 yılOda peki ya tamam dedi bende dediğim gibi diğer günde olana bakabiliriz iyi geceler dedim görüldü attı
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Hatta sohbetin başında uzun bir konusma olacak gibi geldi falan dedim oda yok o yüzden değil ders için yazmıştım falan dedi
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Yani benim fikrimi soracak olursan aklıma gelen en mantıklı fikir sevgilisi olmadığını açıklamak istemiyor ve beni belli bir süre tanımak istiyor gibi geldi
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Sen ne diyorsun?
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Hatta dikkat ettim de konuşması sanki biraz nazlı gibiydi. 7/8 dk sonra falan cevap verdi bazı sorularıma ve konuşma tarzı ilginçti ama itici değildi
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Valla bilmiyorum ama pek empatiden değil gibi öyleyse de zaman gösterecek. Ama biraz naz olayı da olacak gibi duruyor eğer ilgisi varsa zaten bir yerde duracak illa
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Yardımın için teşekkür ederim kızın amacı tamamen egoymuş bunu öğrenmiş oldum. Yine de bu süreci ortaya çıkarmamda etkin olduğu için teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Kıza kararlılıkla anlatmaya çalıştım ama o saçma davranmayı seçti keşke böyle olmasaydı ama zorla güzellik olmuyor kız gereğinden fazla egoist ortak noktada buluşmayan birisi görüldü yediğimde tepki gösterdiğimde trip falan atıyor. Kısacası ortak noktada buluşmaktan ziyade kendisini düşünen birisi bu yüzden daha fazla uğraşmayacağım
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Hatta sanırım iletişim kurmak istemiyorsun dediğimde onu da anlamak istediği şekilde yorumladı ilgimin olduğunun farkında ama bütün bu problemleri ne yazık ki aşabileceğimizi düşünmüyorum.
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Hatta gönderme bana mı emin degilim ama eğer banaysa yan hesaplarla incelediğimi ve ıssız adam ve flört oyunları yaptığımı iddia eden paylaşımda bulunmuş. Ego harici yüksek oranda güvensizlik gördüm kıza ne kadar nazik davrandığım, ona ne kadar yakın olmaya çalıştığıma hiçbir şekilde inanmıyor ve inanmak istemiyor eğer bu gönderimler banaysa arkasından oyunlar çevirdiğimi düşünüyor ama fena halde yanılıyor ve bunu ispat etmek için elimden geleni yaptım. Keşke bunu anlasa ama anlamayacak o yüzden mecburen unutup yoluma devam etmeliyim başka çözüm bırakmadı.
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Hesabını incelediğimde geçmiş beğenilerinde toksik flortleri olduğuna değinmiş ve güzel bir kız sanırım beni ona rastgele yazan abazanlarla karıştırdı ama öyle değil gerçekten sevmiştim ama nafile kafasında öyle bir güvensizlik var ki ne anlatırsam anlatayım ne yaparsam yapayım hep bir kulp bulacak, en ufak eleştiride onu sevmedigimi düşünecek
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Ben onunla güzelliğinden sonra (elbette flört ederken karşındaki insana bakarsın ama seni ilişkiye devam ettiren karakteridir) tanistiğımızdaki canayakınlığı ve samimi, saygılı ve hafif heyecanlı birisi oluşu beni etkilemişti ama bunu anlamayacak çok yazık keşke böyle bitmeseydi
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Yahu haydi tepkilerimden kulp buldun gerçekten sevmesem bütün gece stresten uykusuz kalır mıydım onu bile şov sanıyor muhtemelen
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Hesabını incelememi de sinsilik olarak algılamasına inanamıyorum elbette inceleyecektim neleri sevdiği, neleri sevmediği, nelerle ilgilendiği gibi sorulara en iyi cevap bulabileceğim yerlerden birisi sosyal medya sevmiyor olsam vakit ayırıp hakkında araştırma yapar mıydım yahu
Soran+1 yılTahminin arkadaşının da görüşünü almak istedi o yüzden ona ders calistirmani istedi nasıl biri olduğunu ya da ciddi misin değil misin diye arkadaşlarına danistiysa zaten her biri farklı bi şey demiştir kafası iyice karışmış olabilir
Cevap sahibi+1 yılYahu daha napayım Allah aşkına samimi davranmak yerine görüldü atıp bekletirsen, bilerek bazı sorduğum sorulara cevap vermeyip merakta bırakmaya çalışırsan, üstüne üstlük seni tanima aşamasına geçmeye çalışırken güvensiz davranıp iletişimi bir noktada sabit tutmaya çalışırsan ben tepki göstermeyeyim de napayım sevsem de karşımdakinin de beni sevdiğini, beni beğendiğini bilmek isterim
Cevap sahibi+1 yılBir de iletişimde bulunmak istemiyorsun sanırım dediğimde bulunmak istemesem yazmazdım ders için bir şey sordum sadece falan diyor yani ben mi ıssız adam oluyorum şimdi ben daha napayım arkadaş
Soran+1 yılHaklisin artık yapamamak hi şey kalmamış en iyisini akışına birakmak
Soran+1 yılBu arada iyi ki bu soruyu sormuştum galiba yoksa senin sorunun çıkmayacakti ortaya 😄
Cevap sahibi+1 yılİşte bu yüzden hem çok büyük bir hayal kırıklığına uğradım hem de kızı engellemekten başka çarem kalmadı yoksa hayatımda problemlere yol açacak onun olduğu kadar benim de bir hayatım var ve sürekli kendimi ona kanıtlamaya çalışmakla uğraşamam aşk böyle birsey değil olaylara çok tek tarafli bakıyor
Cevap sahibi+1 yılValla ya sence de haksız mıyım ben daha napayım söylesene ne yapmamı bekliyor
Soran+1 yılGelecek goremediysen artık yapacak bi şey yok yoluna devam etmelisin
Cevap sahibi+1 yılEvet çok uzulerekte olsa öyle yapacam kızda müthiş bir guvensizlik problemi var beni etrafında ona yavşayan ve sadece cinsellik veya kısa süreli flört etmek amacıyla hareket eden kisilerle karıştırıyor. Aksini ispatlamak için elimden gelenin fazlasını yaptım ama olmayınca olmuyor keşke böyle bitmeseydi
Cevap sahibi+1 yılİçim kan ağlıyor biliyor musun daha önce de başarısız flortlerim olmuştu ama hiçbirinde böyle hissetmedim sanki yüreğim yanıyor
- +1 yıl
Hayırlısı olsun artık kendini ispatlama kafanada takma, kız çok soğuk davraniyor. Bende bir çıkmazın içindeyim klhfghhhjjj şu an banada o soğuk davraniyor ona
önyargısız yaklaştım bana karşı net olmuyor bir yakın davranıyor bir soğuk, çıkmazın içindeyim bende, tuhaf buluyorum insanları artık
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Valla ya bir de bana şu ıssız adam mı ne onun yaftasini koymuş yani bu kadar haksızlık edilebilirdi anca o postun altına bütün aklımda ne varsa söyledim işte eğer sen tanımaya uğraşmayıp garip oyunlar oynarsan nasıl tepki verelim diye uzun uzun anlattım içim rahatladı
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Yani daha yapabileceğim bir şey yok isterse gelir ben elimden gelenin fazlasını yaptım normalde kimse için böyle uzun uzun açıklama yapmazdım ama kendimi gerçekten haksızlığa uğramış hissettim
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Yine ders için yazarsa ders için konuşmak istemediğimi söyleyecem eğer gerçekten benimle iletişim kurmak istiyorsa öncelikle beni tanımayı istemeli böyle değişik değişik testlerle ben kendimi nasıl ifade edeyim arkadaş
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Eğer birisini tanımak istiyorsa böyle testlerle hiçbir yere varamaz ki düşünsene birisi sürekli bilerek seni görmezden geliyor ama senden baglanmani bekliyor böyle şey olmaz ki
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Kıza yakınlaşmak için samimiyetimi gösteriyorum kız geliyo görüldü atiyo buna tepki verince de suçlu ben oluyorum yani ne kadar saçma
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Birinin hatalı bulduğun davranışını söyleyince o kişiyi küçük gormuyorsun veya onun hayatını komuta etmiyorsun ki sadece bu durumdan rahatsız olduğunu söylüyorsun kim olsa rahatsız olur kız sanki onun bütün hayatını kontrol etmişim gibi davranıyor
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Neyse ya öyle işte kıza ben herşeyi anlattım hatta en sonunda sosyal medyada bile uzun uzun yazdım istiyorsa gelir istemiyorsa gelmez daha yapabileceğim hiçbir şey kalmadı
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Ama gelecekse de artık iletişim kurmak için gelsin birbirimizi tanıyalım ki güven oluşsun böyle testle, sabır oyunlarıyla olmaz ki bu
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Bu arada sen de boş ver uğraşma gerçekten diyorum yoruluyorsun elinden gelenin de fazlasını yaptıysan bırak
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Bugün kardeşim gibi gördüğüm en yakın arkadaşım mutsuz olduğumu farketti ve sıkıştırdı anlatayım diye ben de anlattım dedi sen elinden geleni yapmışsın kız gelmek isterse gelir dedi çok haklı yapabileceğim başka bir şey kalmadı ki kıza hem hareketlerimle hem de tepkilerimle onu tanımak istediğimi belirtiyorum o bana ıssız adam diyor hatta onu da sineye çekip uzun uzun anlatıyorum haksizlık ettiğini ve amacımın o olmadığını artık hala anlamiyorsa istemiyor demektir
Cevap sahibi+1 yıl@nidamll Daha napayım seçim arabası falan kiralayıp şehirde mi anlatayım derdimi ne istiyor 😃
En İyi Cevaplar
Genelde öyle oluyor zor taraf kimse daha cazibeli oluyor.
11 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
3Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yıleger bir kere verdigin kararsan vaz gecersen tekrar gecersin diye surekli iletisim kurmaya devam etmeye calisanlar maalesef var.
12 Yorumla
Soran+1 yılNet ve vazgeçmeden kesin dille desen de dönüyorlar ya da yok arkadaşlık beklentim yok diyor ama inanasım gelmiyor
- +1 yıl
anladim
+1 yılZor kızlar genelde güzle kız ne kadar güzelse erkek onu o kadar elde etmeye çalişi tabi her erkek için tanısını söylemek yanliş olur
04 Yorumla- +1 yıl
Tabi knk
Gizli Üye(25-29)+1 yılKafayi taktigina nerden eminsinki
11 Yorumla
Soran+1 yılNe olursa olsun benimle konuşuyor ve bazı konuşmalarından zorsun ama başarıcam mutlu olucaz gibi şeyler diyor
- Aşk İlişkileri konusunda 923 cevap paylaştı.
+1 yılValla anlamıyorum erkekleri
10 Yorumla Oluyor bizde bazen öyle mallıklar
10 YorumlaKaçan kuvalanır
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar