Sevgilimin maddi durumu iyi diye onun yanında para harcamıyorum. Doğru mu yapıyorum?

Arkadaşlar 1 aylık sevgilim var maddi durumu çok iyi. Mesela bazen bi kıyafet bakıyorum beğendiğimi hemen alıyor. Ama benimde alacak param var ve dinlemiyor çok utanıyorum. Kimi zaman kahve içerken bile hep o ödüyor. Su bile aldırmaya çekiniyorum. Kimileri sürekli sevgilisinin parasını kullanıyor. Doğru olanı mı yapıyorum.
Sevgilimin maddi durumu iyi diye onun yanında para harcamıyorum. Doğru mu yapıyorum?
Cevapla