Sevgilimin yanına gittim çok güzel olmuştum ertesi gün şunu dedi bana?

Dün erkek arkadaşımın yanına gittim girmeden önce kendi arkadaşlarım ile birlikteydim. Hepsi çok güzel olduğunu söyledi bana makyajimi ve kıyafetimi çok beğendiler. Sevgilimin yanına gittim bir gün sonra bana makyaj yapma istemiyorum ben sevmiyorum dedi neden dedim pötür pötür olmuş hiç yakışmıyor makyaj dedi doğal çok güzelsin dedi. Ben sevmiyorum makyaj dedi. Sonra doğruyu söyle neden istemiosun dedim ya düğünemi gidiyorsun o kadar makyaj yapıp hazırlanmışsın dedi. Kimin için yapıyorsun dedi kendim için dedim benim içinse ben makyaj sevmiyorum doğal güzelsin sen dedi bakarız dedim. Sizce kıskandı mı beni çünkü makyajliyken arkadaşlarım çok güzel olduğumu söylediler o gün. Erkek arkadaşım kıskandığı için mi böyle dedi sizce

Sevgilimin yanına gittim çok güzel olmuştum ertesi gün şunu dedi bana?
Cevapla