23 yasindayim hiç sevgilim olmadı. Bunu diyince millet şaşırıyor?

Ya güzel iltifatlar alırım sürekli ama nasip olmadı beni isteyenleri ben istemedim falan. İlişki konuları açılınca hiç sevgilim olmadığını diyince millet ne şaka mı falan diyor. Bende artık soranlara karışık işler var ama biraz karışık diyip geçiyorum saçma mi sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Var ama biraz karışık konular diyorum. Artık utanmaya başladım yani sanki sevgilisi hiç olmamış kişiler sıkıntılı mi gibi diye düşünüyorlar hem aseksuel tarzda
23 yasindayim hiç sevgilim olmadı. Bunu diyince millet şaşırıyor?
Cevapla