Erkek arkadaşım avukat, baktığı davalardan etkileniyor ve sürekli beni sorguluyor. Ayrılmakta haksız mıyım?

Kendisi avukat ve daha bu sabah çok tatlı bir konuşmamız oldu. Bir davaya mı ne bakıyor dolandırıcılıkla ilgili.

baktığı davanın etkisinde kalıyor. Birden az önce beni arayıp neredesin foto at falan demeye başladı. Resmen beni sorguladı yani. Üstelik “kararlarımın arkasındayım bekliyorum foto atmanı” falan deyince engelleyip iletişimi kestim.

hastalıklı bir düşünce yapısı değil mi ya? Ben onun müvekkli değilin sanık da değilim özel hayatındaki kişiyim ve bana yaptığı şey çok çirkin bence. Siz ne düşünüyorsunuz

Erkek arkadaşım avukat, baktığı davalardan etkileniyor ve sürekli beni sorguluyor. Ayrılmakta haksız mıyım?
Cevapla