Yedi aylık fb ilişkisi yaşadığım partnerime aşık oldum ama o nişanlı kendime çekebilir miyim?

Yedi aylık fb ilişkisi yaşadığım partnerime aşık oldum ama o nişanlı kendime çekebilir miyim?
Yedi aylık fb ilişkisi yaşadığım partnerime aşık oldum ama o nişanlı kendime çekebilir miyim?
Cevapla