Sevgilimle çoğu buluşmamız AVM'de oluyor. Yıl dönümümüzde de AVM'ye gidelim dedi, bunu sorun etmeli miyim?

Zaten çoğu buluşmada avm'ye gidiyoruz. Yıldönümüne özel rezervasyonlu planlı bir yere gitmeyi daha önce konuşmuştuk. Şimdi 1 gün kalmış bana avm'ye gidelim mi ilk buluşma da orada olmuştu dedi. Sürekli nereye gidelim napalım diye bana soruyor hep ben araştırıp planlamaktan sıkıldım artık. Ben daha özel bir şeyler olsun istiyordum. Derdim lüks bir yer değil, düşünülmüş bir plan olması. Bak şuraya gidelim sonra bunu yaparız diye düşündüm sen ne dersin gibi bir şey bekledim ama o sadece avm dedi. Yine gideceğiz ee nerede yemek yiyelim eee avmde napılır ki diye saatlerimiz boşa gidecek. Şakayla karışık artık sen plan yap, plan yapan erkekler daha hoş olur mesajı verdim ama ortak karar vermek daha iyi değil mi dedi. Açıkça durumu söylemeli miyim yoksa buluşunca bunun diğer buluşmalardan daha özel bir buluşma olmasını umuyordum bir plan yaparsın diye bekledim şeklinde yüzüne mi söylemeliyim?

Sevgilimle çoğu buluşmamız AVM'de oluyor. Yıl dönümümüzde de AVM'ye gidelim dedi, bunu sorun etmeli miyim?
Cevapla