Flörtleştiğim erkek bana “tam sopalıksın” dedi. Bu ne demek?

Ben bazı kavgalarımı falan anlatmıştım o da başımı sürekli belaya sokmam üzerine “tam sopalıksın” dedi. Yani normalde çok beyefendi biri de bu lafa biraz rahatsız oldum nedense ben. Şakasına da olsa.

kötü değil mi ya? Bir de bazı insanlar başka başka şeyler söylediler ondan da biraz şüphe ettim

Flörtleştiğim erkek bana “tam sopalıksın” dedi. Bu ne demek?
Cevapla