Hic mutlu olamıyorum her günüm zehir oluyor ne olacak benim sonum?

çirkin buluyorum kendimi herkesin de beni öyle gördüğünü düşünüyorum çirkin derken illa gerçekten çirkin bulmaları gerekmiyor beğenilmeyecek biri olarak görmeleri yeterli ki öyle görüyorlar zaten. evlenmek de istemiyorum bu yüzden ne yapıcam beni sevmeyen beğenmeyen biriyle evlenip hayatı kendime zehir edicem ya da o beni beğenecek ben onu begenmicem sonucu yine aynı olacak iki türlü de mutlu olamicam ama bunu kabullenemiyorum o kadar güzel kız varken onları beğenip sevicek tonla erkek varken ben böyle olmayı kabullenemiyorum her gün isyan ediyorum mutlu olamıyorum sürekli ağlıyorum insanları da sevmiyorum bu yüzden herkes maddeci birbirlerinin şekli için veya parası için birbirlerinin yanındalar ama bu gerçeği kabullenip de böyle yaşayamıyorum hayatım mahvoluyor mutlu değilim hiç. ne yapmalıyım sizce

Hic mutlu olamıyorum her günüm zehir oluyor ne olacak benim sonum?
Cevapla