beyler sorum size; aileniz inat uğruna sevdiğiniz kadının, evlenme teklifi ettiğiniz kadının ailesiyle tanışmasa ne yapardınız?
evlilik teklifine rızaları olan, ilişkimize rızaları olan ailesi benim ailemin 'acele' ettiğini düşünerek tanışmaya gelmek istemiyorlar. erkek arkadaşımın öz ailesi değil ve bana eğer ailemi ikna edemezsem bu ilişkiyi gizli devam ettirmeliyiz dedi..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Önce erkek kızın ailesiyle tanışmalı.
ailemle zaten tanıştı. bizlik bi problem yok ailem sırf sevdiğim için tanışmayı beklemeye de aldı ancak geleceklerine umudum kalmadı benim.
Ailesi ailene gelmezse irtibatta kalma. Hiç konuşma bile. Ailene karşı seni mahçup edecek zibidi
edeceği kadar etti. babamla alakasız bi tartışmada bile bunu yüzüme vuruyor.
HAla konuşuyormusun onunla?
evet
Hakediyorsun o zaman. Neden bunu sürdürüyorsun ki? kesip atmalısın. bitirmelisin
zaman istedi çünkü 2-3 ay içinde ailemi ikna edip getireceğim dedi babası zaten gelmeyi kabulleniyor ama annesi babama tavır aldı bu yüzden kendisi istediği zaman gelmek istiyormuş.
2-3 ay zaman içinde görüşme. Seni istemeye gelmemekte ısrar eden annesiyle evlendiğinde huzur mu bulacağını zannediyorsun. rahat bırakmaz o cahil kadın sizi
bunu da söylüyorum diyor ki işte derdi seninle değil seni istemiyor değil vs. doğru mu söylüyor diye anlamak için de annesini aradım benimle aşkımlı bebeğimli konuşuyor. nasıl bir çıkmazın içine düştüm bilmiyorum.
O çocukta pk adama , olgun birine benzemiyor. Ne biçim ilişkileriniz var sen annesiyle konuşuyorsun falan. Bence kurtul bu diyaloklardan.
2-3 ay bekleyip öyle kurtulacağım her şeyden. yaşanılan onca şeye yazık olmasın diye bekleyeceğim..
İnsan sorunlu şeylere acıya bile alışır , kurtulamazsın. Derhal bırakmalısın.
eğer beklemezsem vicdanen rahat olamayacağım. 2-3 ay bana bi şey kaybettirmez.
Sen daha iyi bilirsin tabi. Nacizane tavsiye benimki. Mutsuz olmaya alışma lütfen.
alışmayacağım bu 2-3 ay içinde de mesafeli olacağım zaten. görüşmeye çağırsa bahane bulup gitmeyeceğim vs.
Evet bari yüzyüze görüşme
öyle yapacağım mecbur
Kendi ailenle de aran bozuluyor bunlar yüzünden.
yapacak bi şey yok.
İnş. her şey yoluna girer de kurtulursun bu pisliklerden
inşallah en kısa zamanda sonuç alabilirim olumlu ya da olumsuz.
İnş. olumsuz olur. Çünki gözgöre göre hayatını karartacak gibisin
Yalan söylüyor çünkü tek derdi yatağa atmak
gereksiz, o iş çoktan geçti çünkü.
Bedava olduğun için böyle kullanmak zorunda...
tekrarı olmayacağını biliyoor derdi o olsa çoktan olmayacak bu iş derdi..
Asla bosanmiya ak.. bunu anla artık...
boşanmak?
Adam evli ya da başka sevgilisi var
olmadığına çok eminim zaten ailesi de beni tanıyor.
Ailesi senin gibi kaç tane kızı tanıyor acaba...