Hayatıma aldığım her erkeğe çok çabuk bağlanıyorum, ne yapmalıyım?

Her erkeğe ezik gibi çok bağlanıyorum kendimden nefret ediyorum bu huyum yüzünden. Daha önce hiçbir erkekten sevgi görmedim babamı hiç tanımıyorum belki bunun eksikliğini bu şekilde örtmeye çalışıyorum. Hayatıma aldığım erkeklerde bunu fırsat bilip beni üzüp terk ediyorlar çok sıkıldım artık bu durumdan ne yapmalıyım?

Hayatıma aldığım her erkeğe çok çabuk bağlanıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla