
Tabi ki suç bana odaklanması lazım
Hayır, suç değil. Sonuçta sevgili değiliz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Flört demek zaten sevgili öncesi tanışma demek ve evet suçtur. yani aslında bunun için illa sevgili olunmasına gerek yok. kişi zaten flörtüm dediği kişi ile görüşüyor yani bir şeyler düşünüyor demek sevgili olmasalar bile cilve var güzel sözler buluşmalar konuşmalar var bu durumda aynı şeyi başkası ile yaşarlarsa bu yine aldatmak demektir bu yüzden de gereksiz ve saçma buluyorum yani evlilik programlarında bile bir aday olur doğal olarak. bunu yapanlar genelde aralarından eleyeek yapmak için ya da zaten ciddi ilişki insanı olmadığı için yapar
Barış sende bir manita yap artık
İlk anket seçeneğini ben yazdım sandım 😄
Ben biriyle flörtleşiyorsam ondan gerçek anlamda hoşlanıyorumdur ve açıkçası hoşlandığım kişinin başkalarıyla da iletişim ilişki kurmasını istemem o yüzden bana ters. Aldatma sayılır mı suç mu bilemiyorum kesin bir şey diyemem ama dediğim gibi bana ters bir durum ben tercih etmem böyle bir birliktelik.
sana dürüst olup bunu söylüyorsa bir problem teşkil etmez. bir ilişki yok daha ortada ilişki olmadan önceki aşamada 2 kişide birbirinden bir şey beklememeli bence. ama bunu sana söylemiyorsa bu sıkıntı daha iş ciddiye binmeden bu yapılmamalı bence
Cevap
15Cevap
Flört etmek demek, bir insanı tanımak demektir. Ortada herhangi bir sadakat yemini ya da adı konmuş bir ilişki olmadığına göre gayet normal bir şey.
Evet, sosyal medya sayesinde (!) anormal olan normal oldu. “Olmadı diğer flörtüme yazayım.” kafasında insanlar şu an daha da doğru yaptığını düşünüyor. Düşünebilirler de mümkünse kendileri gibi duygusuzlara yönelirlerse çok iyi olur herkes layığına yürüse kimse de mutsuz olmaz bence
Çok elzem bir soru olmuş bu bence. Birinin sorması gerekiyordu 😂 Ciddi bir flört varsa ortada, buluşulduysa ve adı konmuş yahut konmamış denilmiyorsa tam olarak bir flört sürecine girilmiştir ve koltukların alacağı karpuz potansiyellerine deneyen şahıslar aldatmakla meşguller aslında
Benimle sözde flört ederken aynı zamanda başkasıyla flört ediyorsa karşı tarafın amacı zaten aşk değil ki, gönül eğlendirmektir bu o yüzden bunu fark ettiğim an uzaklaşırım oradan...
Flört sevgiliye geçmeden önceki aşama birden fazla kişiyle flört edilince bunların hepsiyle de sevgili mi olacak yani çok saçma zaten flört olyından nefret ediyorum.
Suç olmasından ziyade karaktersizlik hayatında birisi varken başka birisiyle ilgilenmesi
Sevdiğim Erkek başkalariyla Flört edemez
Saçmalik
Suç değil sonuçta flört ve sevgili olmadığınız için sorun olmaz.
Çok sadakatsiz bir durum ortaya çıkar ki bu suç teşkil eder
Haklıyım çünkü 😎😂🧚
Suç
İdam edilmeli
Flört aşamasına geçmek de bir evre ona bakarsak; normal bir insan ve flörtünüzün yeri ayrıdır. O bakımdan başkasıyla konuşması etik değil. Sonuçta ilişkide bir level atlanılmış. 🍁
Benim için evet. Hayatımda tanımak istediğim biri varken başka x birine de aynı duygu yoğunluğunda olamam. Olunmasını da hoş karşılamam, samimiyetsizliğin ve kafa karışıklığının yeri yok hayatımda.
Tabii ki de öyle sonuçta bu bir deneme tahtası ya da iş görüşmesi değil bir insanla ya hayat birleştirip evlilik yapacaksınız ya da olmayacak Ben böyle bir şeyi kabul etmem
Flört ederken bile bana ait olmalı.
Başkalarıyla flört edebiliyorsa, o an soğuma sebebim oluyor.
bana göre saygısızlık, bana göre karaktersizlik bir davranış. bu gibi kişilerden hayır gelmez. Allah iyi insan (lar) karşılaştırsın 🤲🏽
İstediği kişiyle flört edebilir, benim farkım varsa da zaten benimdir. Bazen iyiyi görebilmek için kotulerin arasından geçmek lazım.
Sonuçta bir adım atılmış ve o adım da ilerlemek gerekir. Her sapağa sapan kişiyle bırak flörtü yola bile çıkılmaz..
Haklı, suçlu aramam ama sadece bana odaklansa daha sağlıklı olur.
Bana ters bişey bu, dolayısıyla yanlış geliyor.
Hayır değil ama dürüstçe söylemeli bunu. Gizli kapaklı yaparsa suç.
Hayır suç değil, henüz adı konmamış bir teklif yok. Sevgili değiller.
eee bi zahmet daldan dala atlamasın ne yani o olmazsa öbürü diye seçenlerimi değerlendiriyor 😏
Flört sevgililikadımıdır aklı başkasındaysa zaten benle konuşmasın
Suç değil ama karşı tarafa saygısızlık bence, sağlıklı bir başlangıç olmaz.
İdam sebebi bile olabilir. İnsan olan bir kişiyle flört eder 😒
Çoktan seçmeli sorunun, oynaşmalı yanıt seçim biçimi...
Oooo piti piiiitiiiiiiiii :P
Flört olayını sevmiyorum zaten. Benimle konuşan biri bir zahmet başkasıyla konuşmasın isterimm.
turk ceza kanunun 128/a maddesine göre 3 yildan 8 yila kadar cezasi var, yapma sen abisi
Değil tabi ki ya herkesin vakti kıymetli sadece bir insanı tanımak yıllar alıyor. En fazla biraz duygusallaşmaya başlayınca o kişiye odaklanılır.
Suç tabiki, sadece bana odaklanmalı
O zaman güven olmaz güven olmazsa ilişkiye dönüşmez
Amaçlar gönül eğlendirmekse buna kılıf aramamalılar. Bal gibi aldatmadır. Öyle birisiyle işim olmaz.
Kaşarlığın adı flört mü olmuş
Eski kaşar hep pahalıydı. Tazeye de gelmiş demek 😔
Tabi ki suç bana odaklanması lazım
Bana odaklanmali sadece
Seçenek olmak iyi hissettirmiyor.
flört aşamasına bağlı
biraz daha ilişki yolunda bi flörtse net suç ama başlarıysa sıkıntı yok
Büyük suç meydanlarda sallandırmak lazım
Bı asamadayiz şimdi den boyleyse
Çok çirkin bir hareket ya. Kabul edemem.
Hayır suç değil sonuçta sevgili değiliz
ne kadar ciddi olduğuna bağlı
Suç bence doğru değil
Hayır değil
Suç değil ama suç mahiyetinde kabalık.
Flört diye bir aşama yoktur benim için.
Ediyodum ben valla
Tam giyotinlik
Yani Emel Sayın değilse suçtur. 😂
Alırım onun...😀
Flört ve sevgililik farklı şeyler mi?
Eee yani maddemi koyalım 😀
Hayır suç değil.
Evt bunu x hep yaptı
Evet çok büyük bir suç
Böylelerine idam gelmeli
Olmasa daha iyi bence
Suç tan çok ayıp olur.
Suç bence
grup seksten daha normal me olabilir
?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?