Flörtüm Instagramım yok dedi, Instagramını buldum. Siz olsaydınız ne yapardınız?

Selam eski flörtüm daha yeni konuşmayı kestik instagramım yok dedi ben de güvendim (uzak mesafe ilişkisiyiz) discord dan film izlemeye karar verdik
Kendisi ekran paylaşımı yaptı üstte instagram bildirimi vardı ben de instagram bildirimini görünce instagramdan ismini arattım uzun uğraşlar sonucu buldum. şimdi iste neden böyle yaptın neden yalan söyledin dedim canım istedi dedi ben de konuşmayı kestim ve benim canım da seninle konuşmak istemiyor gibisinden bir şey söyledim sizce iyi yaptım mı? Siz olsanız napardınız?
Flörtüm Instagramım yok dedi, Instagramını buldum. Siz olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla