
Ayrıldıktan sonra hissetmediğiniz birine tekrar ısınabilir misiniz?

Ayrıldıktan sonra hissetmediğiniz birine tekrar ısınabilir misiniz?
Ayrıldıktan sonra hissetmemek normal zaten. Tekrar ısınma bir durum söz konusu olamaz. Ya ayrılırken hala seviyorsundur, o öyle bir süre devam eder veya zaten her şey bitmiştir de ondan ayrılmıştırsın. Ben ikinci şıkka ağırlık vermek istiyorum çünkü severek ayrılan çiftler yok bu devirde. Birinden birinin sevgisi bitmiştir, ayrılık kapıya dayanmıştır. Bazı şeyleri zorla hissettiremezsin, yani demem o ki; sevmiyorsa zorla sevdiremezsin kendini.
Cevap
3Cevap
Hayır ben bir kez soğursam bir kişiden bir daha ısınamam. hem arkadaşlık hem de sevgililik anlamında
Hissetmediğim birisiyle yapamam. Zoraki şeyleri yapamıyorum.
hoş geldin
Ayrıldıktan sonra ben de daha bir halt olmaz. Valla gelse bile sayarım, söverim. Benden uzak Allah'a yakın.
His nasıl bir şeydir bilirim ama bir insana hemen ısınırım sorun olmaz
Valla insanların bazıları boşandıkları eşleriyle yeniden evlendiğine göre demek ki ısınılabiliyor.
Var mı öyle kanıtlar 😀
Abime göre var 😅
Vay bee
Neden şaşırdın ki
İnsanın içinde her zaman umut olmalı dicemde artık ben umudada inanmıyorum
Karamsarlığın sana bir faydası olmaz ki. Umut edersen yaşama hissiyatın artar, mutluluk oranın artar. O küçücük bir umut insanı bu hayatta birçok şeye bağlıyor.
Çaresi olmayan bir hastalığın umudu olabilir mi? Dua ederiz dimi Allahtan ümit kesilmez deriz, ilişkilerde umut olmaz, bekleyiş olmamalı ben şahsen bu hatayı çok yaptım bana hiç bir faydası olmadı
Kime göre ümit olmaz? Ben de gelmeyecek olanı bekledim, dua ettim, çabaladım. Sonuçta olmadı fakat pişman mısın dersen hayır bir gram dahi pişman değilim. Kalbim gidemiyordu, ben de gitmedim. Bu aslında bir noktadan sonra karşındaki kişiyi beklemek değil, o sevgiye olan saygından dolayı beklemektir.
Anladım..
Üzülme.
Yok ben üzülmüyorum soru öylesine açtığım normal bir soru kendimi yansıtmıyorum
Peki o zaman
Aynı tadı vermez. Sokak hayvanlarına ver gitsin. Yenisini tazesini pişir!
Soruyu açsana biraz
Hissetmediğin biriyle tekrar ısınabilir misinn
Ayrildiktan sonra hicbi sekilde olmaz
Hiç sanmam 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?