Tanıdıgız sevdiğiniz biri.
En doğru davranış nedir?
Belli etmeli mi? İkilemde kalıp hangi kararı verdiniz
Tanıdıgız sevdiğiniz biri.
En doğru davranış nedir?
Belli etmeli mi? İkilemde kalıp hangi kararı verdiniz
Karşı tarafın uzaklaşmayacağından eminsen duygularını belli edebilirsin. İnsan bazen tam emin olamadan, karşı tarafın olumsuz tepki vereceğini düşünemeden hemen duygularını belli ediyor. Böyle olunca da kaybeden taraf hep kendisi oluyor
Bilemiyorum uzaklaşır mı. Düşünüyorum
Cevap
4Cevap
Bir şeyler hissettirilmeli, karşıdan pozitif bir etki oluşursa devam edilir. Boşa çabalamanın anlamı yok.
Nasıl hissettirebiliriz
Bilemem.
Hayatımda sadece bir kişi oldu ve onunla konuştum. Ama sonuncusu oldu. Yani boşandım. Açıkçası böyle bir daha yaşamadım.
Yakınlık durumu ne amaç istek ne?
Samimiyiz. Güven vs var. Her gün iletişim kurarız. Amaç sevgililik
Yakınlık dediğiniz akraba felan mı?
Yok öyle bi durum yok. Aramız iyi
O halde açılacaksınız tabi ki niye bekliyorsunuz başkası mı kapsın.
Çok üzülürüm. Ama huzursuz eder miyim. İletişimimizi etkiler mi sonrasında diye çekiniyorum
Sorun olmaz merak etmeyin ileride zaten evlenince iletişim kalmıyor.
Evlilik nerden çıktı ki
Sen yaklaşmazsan başkası yaklaşır kapar. Seviyorsan aç konuş bence diye boşuna slogan atılmadı
Çok korkuttun beni ya şimdi
Korkacak bişey yok hayat böyle vaktini geçirtirsen tren kalkar gider. Yerinde ve zamanında davranmayı bilmek gerek gerisi nasip kısmet.
Teşekkür ederim. O zaman çok geçmek olmadan açılayım
Rica ederim ne demek hayırlısıysa olsun değilse olmasın siz de çok kaptırmayın kendinizi olmazsa.
Kaptırma olayını çoktan geçtim. Çok seviyorum. Şansımı deneyeyim
Deneyin tabi
Çok teşekkür ederim
Asla direkt mesaj at arım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?