Bir kızın begendigi bir erkeğe açılmasını nasıl karşılarsın?

bi arkadaşım var duruşunu halini tavrini beğeniyorum ve onunla daha yakın olmak istiyorum. Ama ne kadar denesem de arkadaşlıktan öteye giden bir muhabbete geçmedik. Bu durumda açık açık soylemem mi lazim?

Güncellemeler
+1 yıl
Evet cesaretle yazdim ve o kadar naif bi mesajla reddedildim ki hem üzüldüm hem de bu kadar gec kaldığım icin daha çok üzüldüm. Yakin zamanda baskasi ile konusmaya başlamış ama anladığım kadariyla daha erken yazsaydim sansim olacakti. Neyse en azından rahatladimm
Bir kızın begendigi bir erkeğe açılmasını nasıl karşılarsın?
Cevapla