Neden aynı bölümde okuduğun, başarılı, sosyal, havalı, güzel bir kızla sevgili olmak yerine aşırı sıradan bir kızı seçersin ki?
Çok üzülüyorum, amacım o kızı küçümsemek de değil ama gerçekten anlayamıyorum ne düşünüyor. Fikir verin lütfen
Neden aynı bölümde okuduğun, başarılı, sosyal, havalı, güzel bir kızla sevgili olmak yerine aşırı sıradan bir kızı seçersin ki?
Çok üzülüyorum, amacım o kızı küçümsemek de değil ama gerçekten anlayamıyorum ne düşünüyor. Fikir verin lütfen
Erkekler lafta ne kadar güçlü özgün kadınları sevseler de hayatlarına daha pasif kadınları alırlar çünkü bilirler ki karakteri güçlü kadını yönetemez manipüle edemez
Benim yakın arkadaşlarım da böyle söylüyor bana da en mantıklı gelen bu, teşekkür ediyorum. Gerçekten öyle galiba
Maalesef acı ama gerçek bu 🙂
Sen güçlü, kararlı dik duruşlu gözükürsün, yönlendirilemez, kontrol altında tutulamaz izlenimi verirsin, karşındaki çekinir, daha kolay kontrol edebileceği istediği herşeyi yaptırabilecegi ve nispeten sana karşı seçebilecegi biri olduğu zaman da işte onu seçer.
Haklısınız bence de sebebi bu olmalı çünkü beğendiğine de eminim, bakışları tavırları bunu gösteriyor ama aklım almıyor neden benimle sevgili olmak istemediğini
Çünkü düşünüyorum, beni beğeniyor izliyor sohbet açmaya çalıştığı da oldu, ben de kolay yaklaşsın diye ona sinyal veriyorum olabildiğince tatlı ve samimi bakışlar atıyorum gülümsüyorum ama çocuk gelmiyor. Baktım ki sevgilisi varmış çok üzüldüm, sonra dedim ki beni de beğeniyor ben de yeşil ışık yakıyorum o zaman niye olmuyor bu iş?
Eminim guzelsindir, bunun yanında duruşunun sağlam olması ve konuşmalarda geçen bazı noktaların geri döndürülemez olduğu görmesi, buna yönlendirmiştir.
Senin, onun istediği şeylere evet demeyeceğini hatta çok ters çıkabileceğini düşünmüş olabilir.
Teşekkür ederim yorumunuz için
2. mesajı geç gördüm, sen geç kalınmış biri gibi duruyorsun şu an 😉 sevgilisi varken de sana gelirse zaten olmasın bu işi, bugün onu satan yarın seni satar. Seni istiyor aslında, mesele öncesinde sevgili yapmış olması.
Valla benim de düşündüğüm böyleydi gerçekten olayları görmüş gibi yorumladınız
Durum genelde böyle olduğu için 🙏🏻🙏🏻
Cevap
5Cevap
bunu niye kabullenemiyorsun. kendini az aşağılara o kzın seviyesine indrisen hayata ordan baksan. diyeğim o ki bu işler anlaşmaya pazarlığa bakmaz gönüle bakar. bişey daha zorunda mı
Kendimi o kızın seviyesine indirmek derken, yani herkesin hayata bakışı farklı sonuçta. Çocuğun Beni beğendiğini biliyor olmasam böyle bir çıkmaza girmem zaten. Hiç pas vermese hoşlanmadı veya beğenmedi der geçerim
seviye derken kızı gömmüşsün her ne kadar öyle yapmıyorum desen de. ya nasıl yapar nasıl ona bakar modundasın ya düşüncesinde. kötüsünü seçti diyen sensin. bu fikirleri atıp aynı düzlemde düşünsen bu kadar katı olmazsın. kabullenemiyorsun işte
Kabullenemiyorum zaten çünkü mantıksız geliyor
Kalp bu iste o kişinin kendisine asık. Basarısına güzelliğine değil
Beni tanımadı ki benim de karakterim bozuk değil herhalde
Yok anladım senin demek istediğini Sana karsı bi ön yargım yok eminim dedigin kadar varsındır Sadece muhtmelen daha önceden diğer kıza karşı bir şeyler hissetmiş ve ona olan duyguları fazlasıyla yoğun. Sonrasında etrafında çok güzel basarılı kızlar olsa dahi insan sevdiği dışında herkese kör oluyor. tabi istisnalar çok da sevenden bahsediyorum. onun için sen ne kadar güzel basarılı harika bi insan olsan da o sıradan kız öncelikli olarak kalbini caldıgı için maalesef ki sana karşı o gözle bakamamıstır erkek
Haklı olabilirsin belki, farklı bakış için teşekkür ederim ama burada kafamı karıştıran şey sürekli bana bakıyor hatta beni süzüyor olması. Sohbet açmaya çalışmışlığı da oldu ki tamamen öylesine herhangi bir ortak menfaatimiz yok
Tavır davranış olarak ondan etkilenmiş olabilir
Benim tavırlarımı görmemişti ki
Erkekler ne istediğini bilmiyor bu senlik bir durum değil pasif erkek olduğu için umarım pişman olur
Teşekkür ederim yorumunuz için gerçekten pasif biri bu arada iyi bildiniz
Senden elektrik almamış
Almamış diyorsunuz ama yiyecek gibi de bakıyor
Az ucundan göster bakalım
Ne?
Gel deyim
Erkek işte mantık arama
Teşekkür ederim aslında en tatmin edici cevap belki de
Ona göre doğru olan odur
Nasıl doğru olabilir aklım almıyor beklentisi farklı olduğu için mi yani
kızın ilgisi muamelesi daha iyidir
Ötekinin ilgisini bilmiyor ama
Neden ki
Keyfi ne istiyorsa onu seçer neden mi lazım
İnsan bir tercih yapıyorsa nedeni olmaz mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?