Bir erkek onu isteyen 2 kişiden neden her anlamda daha iyi olanı seçmek yerine kötüsünü seçer?

Neden aynı bölümde okuduğun, başarılı, sosyal, havalı, güzel bir kızla sevgili olmak yerine aşırı sıradan bir kızı seçersin ki?

Çok üzülüyorum, amacım o kızı küçümsemek de değil ama gerçekten anlayamıyorum ne düşünüyor. Fikir verin lütfen

Bir erkek onu isteyen 2 kişiden neden her anlamda daha iyi olanı seçmek yerine kötüsünü seçer?
Cevapla