Kimseyle sevgili olmuyorum. Flört ve sevgili olma olayları artık bana çok basit geliyor, normal mi?

Artık midem bulamıyor biri ile flört edince erkeklerin istekleri çok basit geliyor. Basit muhabbetler basit cinsel istekler kalitesiz ilişkiler. Evlenmeyi hayal edemeceğim biriyle sevgili olmak da yanlış geliyor. Siz de soğudunuz mu?

Kimseyle sevgili olmuyorum. Flört ve sevgili olma olayları artık bana çok basit geliyor, normal mi?
Cevapla