25 yaşındayım hayatımda biri yok çünkü kul hakkı yemekten korkuyorum?

Merhaba 25 yaşındayım okulum bitti, çalışıyorum. Hayatımda biri yok çünkü okul zamanları hep derslerimi düşünüyordum. Konuşmak isteyenlerle konuşmuyordum. İş hayatı basladi çok yoğun tempoda çalışıyorum, pek ilgilenemiyorum. Düşünüyorum da biri olsaydı fikir ayriliklarimizdan dolayı ayrılabilirdik, onun kalbini kırabilirim. İnsan ahı hayatımda bir yerlerde mutlaka çıkar. Bu düşünceyle kimseyle konuşmak istemiyorum sanki hala lisede genç kızmisim gibi geliyor. Ne yapacağım bilmiyorum. Bana önerileriniz nelerdir?

25 yaşındayım hayatımda biri yok çünkü kul hakkı yemekten korkuyorum?
Cevapla