Açıklamayı okuyup haklı ve haksız olanı yazabilir misiniz?

Belki bilen biliyordur erkek arkadaşım var (dı) bir apartmanda oturuyor yeni almış dairesi var (kredisini ödüyor) üstünde ailesi yaşıyor yan dairede dayısı üstünde teyzesi yan blokta anneannesi diğer dayısı falan var. Bununla bi 4 aydır konuşuyorduk ailesi ile tanıştım ailem ile tanıştı ama ailemin rızası olmadı ve ailem ; onun ailesi akrabası yanında diye rahat edemezsin kızım dediler. Ben aşırı seviyor (dum) ve ailemi ikna etmeye çalıştım hep be beddualar yedim ne kötü sözler duydum ama hiç birini ona yansıtmadım onun bazen ilgisiz davranışlarına bile sabırla yaklaştım her neyse çok çözümler sundum sırf onunla evlenmek için ; bir süre kirada oturalım evini satma ailem seni daha iyi tanır dedim olmaz saçmalama ne kadar komik bir düşünce dedi sonra işte yine zaman geçti dedim o zaman madem evinde yaşayacağım ev müşterek olsun ailem güvende olduğumu bilir ve bişey demezler dedim ki ailemin onayını almıştım sonunda , bana güldü onurunu kırmışım böyle biriyle asla olamazmış saçma bir düşünceymiş ve bir sürü zoruma gidecek bencilce sözler aslında iyi oldu bana verdiği değer ve ona verdiğim değer seviyesi belli oldu bu sayede sevgisini anlamış oldum açıkçası soğuma geldi bi an da zira kendisinin hiç çözümü olmadı ve üstelik yalvarmadım zorlamıyorum seni kızım vs gibi egoist cümleler kullandı ve an itibari ile de bitirdim. Herkesin hakkında hayırlısı olsun ama bu kişi için cidden hayırlısını dilemek istemiyorum çok canımı yaktı!

Açıklamayı okuyup haklı ve haksız olanı yazabilir misiniz?
Cevapla