Evliliği istememe rağmen eşlerini aldatan erkekleri gördükçe soğudum. Çoğu kişi böyle aldatıyor mu?

Evliliği istememe rağmen eşlerini aldatan erkekleri gördükçe soğudum. Çoğu kişi böyle aldatıyor mu?

Yani illa aldatan varsa bir de veren kadın vardır karşıda biliyorsun değil mi Bunu bir kadın verip de bütün kadınlar sadık değil yani ben de görüyorum akşama kadar bir sürü kadın var yani erkeksin ya da kadınsın Fark eden bir şey yok yani ben 25 ile 30 yıl boyunca bir kadının bedeniyle aynı yatakta duramam her gün taze kadınlar geliyor dünyaya 18 yaşında doldurmuş her erkek her kadın birbirini tamamlar yani aldatmak diye bir şey yok bence evlenmeyeceksin yaşayacaksın Her şeyi evlilik Zaten kullanılmaktan başka bir şey değil ki erkek de kullanmıyor kadın da kullanılıyor
Yufkacıya kaçan evli eltileri, 300 farklı erkekle eşini aldatan ingilizce öğretmeni kadını, 3 çocuğunun da başka erkeklerden yapıp kocasını 20 sene kandıran kadını gördükçe ben de evlilikten soğudum. Kızlık zarı dikiminde açık ara dünya birincisi olan ülkede neyin evliliği hakikaten de...
Kişinin karakterine bağlı eşiyle arasındaki soruna bağlı bazıları aldatmak için aldatır bazıları hobi hâline getirmiştir kimide eşiyle arasındaki sorunlardan dolayı hem burada erkelere has bisi diyil kadınlarda yapıyor her konuda esitiz ya bunda da esitiz artık

İster inan ister inanma kadere. Evlilikten soğusanda kaderinde biri varsa evlenirsin yoksa evliliği çok istesen bile evlenemezsin. O yüzden kafanı yorma, ver kendini halaya.
Cevap
31Cevap
Çok normal ama asla herkes bir değildir benimde babam annemi aldattı annem çok çok zor zamanlar geçirdi boşanma davası yeni açılacak. Ve zaten erkekleri sevmezken onların iğrenç yüzünü bilirken en yakınından babandan daha büyük rezalet görmek çok kötü bir şey. Ama inan binlerce kötülüğün içinde bile tanıdığım Muhteşem 2 3 erkekte oldu. Onlar yapmazdı mesela bana eminim. Şuanda da hayatımda biri var daha yeni uzun yıllardan sonra ona güvendim beni yanıltmayacak inşallah onunla evliliğe sıcak bakar oldum.
Ona bakarsan kadınlarda yapıyor bu cinsiyetle alakalı kişilikle alakalı bir durum dur birde bu şekilde korkarak adım atarsan zaten başına gelir korkma bunları da düşünme herkes aynı şeyi yapicak diye bir şey yok evine eşine nekadar düşkün erkeklerde var güzel düşün güzel olsun her şey rabbim en güzelini değil en hayırlısını çıkarsın karşına inşallah 🙏🙏
Teşekkürler☺️
Çok sosyal, eğlenmeyi çok seven, çok sevgilisi olmuş, dediğim dedik çok baskın, gezmeyi çok seven, sürekli cinsellikten konu açan, inancı zayıf ya da inançsız ya da uyduruk bir inancı olan erkekler çok daha fazla aldatırlar. Lakin bu tipler kadınları cezbediyorlar, kadınlar efendi erkeklere değil bu tiplere bayılıyorlar ve sonucu hüsran. Halbu ki kadın yanlış seçiminin sonucu olduğunu bilecek ve bunu kabullenmesini bilecek ya da gidip efendi erkeklerle evlenip aldatılma riskini minimuma düşürecek. Hayatta risk olmayan sıfır riskli durum yoktur. Sen erkeklerden soğursun hep aldatıyorlar diye sonra bir adama güvenip evlenirsin bu seferde sen aldatırsın hiç belli olmaz bu işler.
Akşam akşam ne işin var kır dizini otur diyen erkekleri değil de hadi gece yeni başlıyor çıkalım gezelim eğlenelim içelim dans edelim diyenleri tercih ettiğiniz sürece sonucunuz ortadadır. Seçimleriniz o kadar başarısız ki sonuçlarınız her şeyi anlatıyor.
Bekarlar bile saman altından su yürütüyor ne diyorsun sen? Bekarlar artık evli kişilerin peşinden koşar olmuş. Valla ben de soğudum, mide bulandırıcı oldu. Sırf bu yüzden evlenmeyeceğim.
Birazcık normal sayabiliriz ama her insanı aynı kefeye koymak ve genellemek can sıkıcı. Tabi ki güven konusu ciddi önem arz ediyor ama evlenmeden önce iyi tanımak, tanımaya ve anlaşmaya çalışmak da bu yüzden önemli. Ha, bazen ne kadar iyi bir insan olursan, ne kadar kusursuz ve saf olursan da başına gelebiliyor elbet ama o da karşıdaki insan müsveddesinin karaktersizliği. Dünya iyiler hatırına dönmeye devam ediyor.
Çok görüyorum bende ve bende evliliğe karşı soğuğum. Evlilik kurumu artık çok yıpratıcı oluyor. Doğru insanı bulmak lazım
Hayır değil kötü insanlar var diye insanlıktan soğumak gibi bişey bu kötüsü olduğu kadar iyiside var bizler üzerimize düşeni gerekeni yapar doğru tercihlerde bulunup Allah'a tevekkül edersek mutluluk baki olur.
iyi de her insan aynı değil
bireysel hareketleri genele yaymak doğru değil
hayatınıza alacağınız kişiye şans vermeniz lazım
Hiç bir erkek ötekiyle aynı değil çok çok sadık ve iyi insanlar da gördüm ama ortalık o kadar kötü ve bu insanların sayısı o kadar az ki o insanları nasıl bulacağımızı bilmiyoruz bu halde kimseye de güvenemiyoruz soğuman çok doğal umarım karşına sana iyi gelecek ve seni üzmeyecek biri çıkar
Sadece aldatmak değil, insanları birçok şey artık evlilikten soğutuyor maalesef. Beni de soğuttuğu gibi. İnsanı etiyle kemiğiyle evlilikten nefret ettiriyorlar.
Kadınların hala erkeklerden daha fazla aldattığına inanmayanlardansınız sanıyorum.
Böyle bir post açtığına göre.
Sanki erkekler tek başına aldatiyormus gibi.
Gördüklerime şahit olduklarımı anlatabilsem.
Keşke...
Onlar da aldatıyor elbette ama bir kadınla evlenmeyeceğim için erkek için sordum
Demek istediğimi galiba anlamadınız.
Pireyi görüp yorgan yakmayın.
Sonuç olarak aldatmanın kadını erkeği olmaz insanı olur.
Siz yanlış yapmayın doğru insani bulun.
Tabi herkes gibi eşiniz olan kişiyi seçmeyin.
Ben Evlilikten, kızlardan Soğuyorum Ama İyimserim
Evlilikten soğuma ayrı güven problemi bile yaratır her insana on yargili olunur
Şimdi herkesi aynı kefeye koyup biz de aldatan kadınlardan ötürü vazmi geçelim
Genelde durum ne yazık böyle fakat
Siz yine de herkesi aynı kefeye koymayın derim.
Herşeyin iyi ve kötü örneği vardır, iyi örnek olmak da var 😊
Başkasından çocuk peydahlayıp erkeğe kakalayan kadınları gördükçe... Neyse demiyim :d
Tabiki de normal bu işin cinsiyetide yok aynı şekil bende aldatan kadınların görünce soğuyorum bu başımıza güvensizlikleri kim verdiyse Allah belasını versin
Aldatma potansiyeli olan kişiler aşağı yukarı kendini belli ediyor. Ancak yine de kadınlar onlarla birlikte olmaya bayılıyor.
Nasıl belli edecek etmeyenler de var gizli saklı yapanlar
Aldatan erkeklerden dolayi evde televizyon izleyen erkekleri uzdunuz sjdjfjsk
😂
Yoo...
Bende aldatılmış biriyim hemde bir erkek olarak... Ve korkuyorum daha başıma gelmesinden... 😞
Demem o ki şer. fsizlik namussuzluk işi bu cinsiyeti farketmeksizin...
Tv lerde ve burada görüyoruz kadınlar daha çok aldatıyo
yapmayan da var
Evlenince asla sosyal medya kullanmayacagim beni bozar
Allah kimsenin başına getirmesin evlilik kutsaldır kuranda zıkır edildiği gibi ağır sözleşmedir umarım böyle insanlarla karşılaşmayız
Erkek kadın fark etmiyor aldatmalar çoğaldı normal karşılanıyor artık
Evliler daha kolay aldatıyor, haklısın, ama yapacak bir şey yok, genlerde var. Aldatmasak iyi ama, bile bile istemeyerek oluyor.
Çok normal günümüzde kimin eli kimin belinde belli değil güven olmuyor
Kadın sevmiyorsa aldatır erkek zevk için her iki tarafta yapar, bunun erkeği kadını yok iğrenç bir şey.
Sedece erkekler mi aldatıyor peki ya kadınlar?🥊
Onlar da aldatıyor tabi. Ben kendi açımdan sordum soruyu
karşı tarafta iki kişi var sonuçta sonuçta eşlerini bir kadınla aldatiyorlar bu tarafından bakarsak herkesin bu tereddütú yaşaması lazım
aynı şekilde kadınlar için de geçerli
medayayı izledikçe hayattan soğuyor insan
Normal kanki karaktersizler işte
ben de sogudum erkeklerden, iliskiden
Aldatmayan erkek yoktur caktirmayan vardir
Son yillarda hersey normallesti, sacmalik
Evet aldatmayan henüz fırsatını bulamamış olandır
Valla kusura bakmada kadınlarda bu oran daha fazla
Valla her erkek öyle değil aldatmanın ispatı ne biliyormusun erkek aldatiyorsa başka kadınla degilmi demekki o başka kadınlarda bu işi yapiyormus ayrıca şu KS de bile bütün cinsel soruların temelinde kocamı aldattım yok evli adamla birlikte oldum falan biraz edep bence kendi yaptiklarinizida görün bırakın şu feminen tavirlari
Ayrı yeten kızları kullanıp atıyor demişsin erkekler için mantıklı düşün hiç kız istemeyerek bir erkekle birlikte olmaz iki tarafta karşılıklı rıza ile doğrumu demekki kullanıp atmak değil kaldık şu anda toplumda ilişkiye girmemiş kız ve erkek bulmak zor herkes cinselliği bisekilde yasiyo kimse kimseyide kullanmiyo yatarken ohhh gel keyfim iş bitince ay ben kullanildim beni terk etti bahaneler doğrulara engel değil herkes kendi içindeki zehire baksin
Ben kız olsam hiç bir erkeği istemediğim zaman koynuma sokmam sana kimse bunu dayatabilirmi dayatirsa dersin defol git kendine başkasını bul bitti zaten seni seviyorum deyip ama benle bu cinselliği yasiycaksin yaşamak zorundasin diyen erkek sevmiyordur bunuda kizlar göremiyormu
Normal hepimiz öyleyiz
Evet normal güven yok
Gayet normal ben soğudum
Normal ben soğudum
Sende haklısın
Binlercesi hemde
Normal
ben de aldatıyorum eşimi, kınama kimseyi
Her canlı bir gün aldatılmayı tadacaktır
Yalnızca erkekler değil kadınlarda aldatıyor
Kadınlar aldatmıyor demedim
Kadınlar aldatmiyor demedigini söylemedim zaten. Aldatmak erkek ya da kadın olmaktan bağımsız karakterle alakalı bir durumdur. Ve her insan bir değildir. Bu durumda aldatıldım korkusuyla adım atmak ya da atmamak pek sağlıklı olmaz. Kişiye odaklanmak gerek.
Çok normal
Aynen normal
Normal
anormal
Gayet normal.
Tüm erkeklerin pipisi kopsun
Bu zamanda dürüst evlilik var mı
Normal
Sizde baglayin kendinize🤣
Normal tabi
Çok normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?